6. maaliskuuta 2014

Mustasukkaisuudesta

Sain aamupäivällä aikamoisen herätyksen Valopilkuilta. Tosiaan viikonloppuna oon suuntaamassa Turkuun, setämies-V:n luo, ja reissu oli tiedossa jo ennen kun edes olin tavannut BT:n. Meidän, siis mun ja BT:n tapailu on nopeesti vakiintunut ja nyt reissuun lähtö stressaa. Oon kyllä asiasta puhunut ja kun suora ilmaisu ei kelpaa, oon sivuraiteita urkkinut miten mustasukkaiseksi sitä mahdollisesti tullaan. Kaikki on kuulemma ok ja koska reissuun haluan, on sinne ns.lupa lähteä. BT:n kanssa ollaan aika samoilla linjoilla mustasukkaisuuden suhteen-eli esiintyy huomattavankin vahvana, varsinkin jos on aihetta. En tietenkään halua tahallaan toista mustasukkaistuttaa, mutta haluan silti viettää aikaa kaverini kanssa. Tiedän, että meistä ei koskaan setämiehen kanssa tule enempää-siitä käytiin pitkiä keskusteluja viime kesänä. Mä en usko ihastuvani enään uudestaan vaikka lähikontaktissa tullaan olemaankin. Äääääääääh... Miksi sitten on mun ok lähteä tuonne noin, jos en sallisi BT:n tehdä samaa. Tai voisin antaakin, mutta en ainakaan ilman mustasukkaisuutta. Voikin pienestä asiasta tulla äkkiä suuri kivi hartioille, mukavaksi suunnitellusta viikonlopusta raskas taakka mielelle.

Yksi hyvä kysymys oli myös mitkä fiilikset on viikonlopun jälkeen. Setämiehelle sanoin samaa mitä vakuuttelen itselleni; En ihastu kahta kertaa samaan ihmiseen. Toivon mukaan mukavan viikonlopun jälkeen seuraksi saattaa liittyä perinteinen sunnuntaimasis. Kun ei yhtäkkiä muka olekaan kainaloa tai ketään kenelle puhua. Tavallaan on, mutta en ehkä halua heti hypätä kotona BT:n kainaloon. En voi mitään sille tunteelle, jo nyt, että teen jotain väärin. Teen hallaa itseni lisäks myös orastavalle parisuhteelle... 
Kerro mulle miksi teit sen
Etkö voinut vastustaa
Jäitkö kanssa jonkun muun
Päättyikö se halailuun

Iskit sydämeen sen veitsen
Jolla haaveet hajoaa
Näinkö teidän lähtevän
Tahdoitko sä enemmän

Viime tippaan viini juodaan
Rööki ainut palaa tuhkaan
Kyynel ensimmäinen kaiken sammuttaa

Epäilykseen kaikki loppuu
Vaikka aloin sinuun tottuu
Tää on sairaanfuckingkipeenraastavaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti