30. maaliskuuta 2014

Kolme asiaa joita ei tule tehdä sängyssä

Eilen Voicen päivässä oli keskustelua asioista joita ei sängyssä tulis tehdä. Asia priiffattiin ennen kun parin biisin jälkeen aloitettiin varsinainen keskustelu. Pari biisiä siis oli aikaa miettiä mitä mun mielestä ei sängyssä pidä tehdä ja heti keksin kolme; ei töitä, ei syödä eikä riidellä. Itse sorrun kyllä tuohon syömiseen-ja itse myös kiroan muruset. Töitä eli kouluhommia mulla ei tällä hetkellä oo-enkä kyllä sais niitä sängystä käsin aikasekskaan. Suutuspäissään ei pidä mennä nukkuun, siitä tuo riitelykielto. Riidat pitää voida hoitaa muualla.
Tuli se toimituksenkin lista aikanaan; sängyssä ei saa syödä, tehdä töitä eikä ottaa lemmikkejä petikaveriks. Tuo viimeinen ei mun mielestä soveltunut annettuun "otsikkoon", mutta oon kyllä samaa mieltä. Toimitus perusteli asiaa lemmikkien tassuissa kulkevien bakteerien määrällä, mä ite vetoon allergiaan. Haluan pitää sängyn eläinpölystä ja niiden karvoista vapaana.
Mun huumorintaju ei riittänyt ymmärtämään loppuen lopuks koko keskustelunaihetta. Eikö nuo yllämainitut ole aika itsestään selvyyksiä, maalaisjärjellä pääteltävissä olevia?....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti