17. maaliskuuta 2014

Epikynät esiin ja ääntä kohti!

Lähes yhtä usein, kun multa kysytään allergioita, kysytään mitä mä sitten pystyn syömään. Äh, lähes mitä vaan. Kotiruokaa voi tehdä myös ilman mausteita ja jos johonkin kyläänkin meen ja tulee puhe ruuasta, niin ehdotan että mausteet heitetään vasta omalle lautaselle. Ei se ole vaikeata-jos siitä ei tee vaikeeta. Pähkinät ja mansikat on ne kaikista pahimmat, mutta niitäkin onneksi pystyy hyvin pitkälti välttelemään. Näin keväisin kun allergialääkitys on jo siitepölyjen takia päällä, saa allergialistaltakin karsia juttuja. Ehdoton kevätherkku onkin viinirypäleet-mitä en ilman lääkkeitä pystyis syömään. Koulussa syön jos syön, aina ei pöperöistä tiedä mitä ne pitää sisällään ja esim.retkille mä oon kokenu helpoimmaks ottaa omat eväät. Porukoilla syön mitä pystyn, eineslinja on iskällä vähän heikkoa mutta äippä tekee pitkälti ruuat ite kun oon siel. Mä en halua että mun allergioista tulee kenellekkään stressiä/suurta päänvaivaa-kun en kerta ite niistä niin stressaa.
Setämies-V teki älyttömän hyvää liha-juurespataa siellä ollessa. Hupsu mies otti mun allergiat haasteena-ja vei voiton :D
Tämän aamun aamupala, auringossa nautittuna. Tule jo kesä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti