3. huhtikuuta 2012

Tuomitut

Monet kerrat oon kuunnellu sivusta kuinka bändejä/laulajia haukutaan, tänään nyt viimesimpänä tuomion sai Robinin Faija skitsoo-biisi. En mäkään nyt menis sanoon ett Robin on ehdottomasti mun suosikkilaulaja, mutt mun mielestä se ansaitsee tilaisuuden. Ei ihan jokainen 13-vuotias saa levytyssopparia tms. Ja jos lyriikoita kattoo, niin mun mielestä on ihan asiaakin:
"Jos sä myöhästyt
Se pistää konees kii
Etkä viikkoon saa taas käyttää läppärii
Kun sä ulos meet, se perään soittelee
Että missä oot, ja millon tuut ja ettet pahaa tee

Kun sä tarttisit, rahaa kuteisiin

Niin se sanoo vaan et juuri annettiin
Mut rahat meni jo taas hesburgeriin
Leffa lippuihin ja sä tiedät, muihin tärkeisiin"

Robinin lisäks "tuomion" on saanu mm. Nylon Beat, Gimmel, Puhuva Kone ja Pikku G. Yllätys sinänsä; mulla kun on kaikki Pikku G:n levyt+useimmat Puhuvan Koneen ja "naikkareitten". Gimmelin levyt oli joskus, mutt oon myyny ne kirpparilla-mikä toki ei tarkota ettenkö satunnaisesti Youtubesta biisejä kuuntelis.
Joskus sitä tulee miettineeks mitä sitä oikein SAA kuunnella julkisesti, kun kaikista löydetään huonoja puolia. Ei sitä jaksa iäti Suotaa ja huopaa tai ajatella ett On se hienoo. Älä tyri nyt-elämänohjeet tulee korvista ulos (vaikka Jukka Pojasta tykkäänkin), mitä sillon pitää tehä Jos mun pokka pettää?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti