13. marraskuuta 2013

Unimaailma

Oon alkanu näkeen taas tosi omituisia unia. Tai...oikeastaan ne on ihan loogisia, selitettävissä, ja se tekeekin niistä kummallisia. Pitkähkö mummola-aiheinen uni loppui aamulla siihen, että olin autovahtina muiden käydessä hautausmaalla. Pakettiauto lähti liikkuun vaikka oli käsijarrut yms. eikä auttanu muu kun yrittää ratista pitää auto edes tiellä. Monen mutkan kautta matka lopulta tyssäs liukkaan ja mutkikkaan tien jälkeen abc:n pihalla olevaan lampputolppaan. Kummitäti oli jossain kohti päässy hyppään kyytiin, alkushokin jälkeen soitti muille tapahtuneesta. Mä pyysin luvan painua autosta ulos...

Kaikissa kamaluudessa kaikelle löytyy selitys. Mua jäi vaivaan kun en isänpäivänä vieraillut mummolassa enkä oo aikoihin kummitädinkään luokse päässyt. Tai oikeastaan saanu aikaseks mennä... Autokoulussa pimeänajo suoritettiin simulaattorilla eikä pakettiautolla lähdetty kertaakaan tunnille-vaikka B-kortti oikeuttaa myös sellaisella ajamisen. Jossain määrin pakenen vastuuta ja klassisesti pelkään että läheisilleni sattuu jotain. Kenties jotain mihin mä oon syyllinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti