7. marraskuuta 2013

Kotona taas?

Lukiovuotena (2009-2010) Jonnan koti muodostui mulle tavallaan toiseks kodiks. Taidettiin vähintään viikottain vierailla toistemme luona, sen päälle että nähtiin arkipäivisin koulussa(kin). Jonnalle sai mennä lyhyelläkin varoitusajalla ja eräs ovi oli aina auki eli sisään pääsi suoraan. Pitkiä koulupäiviä nollattiin jauhamalla tuntikausia kulloisistakin ihastuksista, ahmimalla Liddlin suklaakeksejä ja aamuyöhön jatkuvilla leffamaratooneilla. Kotoa lähtiessä sanoin aina mihin menin eikä sitä osattu ihmetellä vaikka vasta seuraavana päivänä olisin kotiin palaillu... Monet kerrat oon itkeny kuinka tää kaikki on jääny pois mun muutettua Hämeenlinnan kautta Lahteen ja Jonnan lähdettyä opiskelujen perässä Vantaalle.

Syyskuussa satuttiin kotikulmille yhtä aikaa ja hetken kaikki oli kuten ennen. Likat uppoutu kattomaan O.C:ta niin että perheen äipän piti tulla varoittelemaan ettei pitsa unohdu uuniin. Mun kotona asia ois ollu omalla vastuulla, todennäköisesti palanutta pitsaa järsiessä olisin saanu kuulla ihmetyksiä miten ikinä pärjään omillani... Kymmenen nurkilla suunnistin takaisin iskälle omaan sänkyyn-ja Jonnan porukat ihmetteli miten mä siihen aikaan jo lähden. 

Seuraavaa vastaavaa kertaa saa odottaa taas ties kuinka kauan... I miss you Jonna! < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti