16. maaliskuuta 2012

"Susta tulee mun siideripissis"

Taas on Jukka Poika onnistunu tekeen levyllisen biisejä joihin ei vaan kyllästy. Otsikko on napattu jälkimmäisestä linkistä-luonnollisesti :)
Mun tän päivänen aihe ei tosin ollu Jukka Pojan hehkuttaminen vaan... Muistelin tossa aamulla, jälleen kerran, erästä kaunista päivää jokunen vuosi sit kun olin kaverin luona kylässä. Olin just saanu tietää ett ne on muuttamassa Ouluun mikä oli mulle kova pala... Melkein aina, kuten myös tälläkin kertaa, me vietettiin aikaa pelaamalla. Tällä kyseisellä kerralla oli vuorossa mulle uus tuttavuus, Tohtori Terapia. Peliin kuuluu erilaisia kysymyksiä joista mulle mieleenpainuvin oli: Kenen kanssapelaajan kanssa haluaisit vaihtaa osia yhden päivän ajaksi?

Yllättävän vaikee kysymys. Haluaisinko vaihtaa osia ystäväni kanssa; luulen tietäväni millaista hänen elämänsä on parisuhteessa, millaista arki on koirien kanssa ja seurustelukumppani olisi varmasti yksi maailman mielenkiintosimmista ihmisistä. Vai haluaisinko olla tämä kaverin puoliso; kokonaan tuntematon ihminen jonka elämässä vois olla paljonkin opittavaa-ja sillon ainakin tietäsin millainen seurustelukumppanini on.
Taisin sillä hetkellä vastata, ett olisin kaverini, mutt myöhemmin oon miettiny kysymystä uudelleen. Löydän jatkuvasti uusia mielipiteitä puolin ja toisin enkä edelleenkään osaa vastata "kylmiltä" kysymykseen. Jos vaan voisin, oisin molemmat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti