22. maaliskuuta 2012

Maailmanloppua odotellessa

Jos sulta ei löyty yhtään huumorintajuu tai suhtaudut muuten intohimoisesti esim. kristinuskon asioihin, suosittelen ett jätät lopun lukematta. Kaikella kunnioituksella.
Jokainen on varmaan joskus kuullu maailmanlopun tulemisesta ja siitä kuinka mayojen kalenteri loppuu 21.12.2012. Joku on yhdistäny noi kaks asiaa-vaikka mayojen mukaan alkaa "vaan" uus aikakausi. Ne taas jotka on kristinuskosta perillä, tietää tarinat joiden mukaan jonkin sortin Jeesus vielä joskus palaa maan päälle.
Kun nää asiat yhdistää, siis maagisen päiväyksen 21.12.2012 ja Jeesuksen paluun, siihen ett mun menkat on reilun viikon myöhässä, saa naurettavan yhtälön. Jokainenhan siis tietää ett raskausaika on 9kk ja jos nyt ois paksuna, laskettu aika tosiaan ajoittus tonne joulukuun loppuun...
Kaikkee sitä tuleekin pohdittuakin, vois kohta huolestua kuinka mökkihöperö mä oon täällä neljän seinän sisällä :D Oonhan mä siis koulussa käyny, ollu sen pari tuntii mitä kullosenkin päivän tunnit on kestäny, mutt muuten oon ollu kotona. Huomenna on ehkä ihan hyväkin lähtee Forssaan "tuulettuun" :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti