26. maaliskuuta 2012

Alas ja ylös, ylös ja alas

Tiedä sit mikä murkkuikä (taas) vaivaa, kun tunteet heittelee ihan laidasta laitaan tunninkin sisällä. Koulussa meillä on "vaan" liikuntasirkusesitys yhellä koululla ja tietyiltä ihmisiltä tuntu puuttuvan taas käytöstavat yms. mikä sai mut kiehuun raivosta. Asiaa puitiin facessa enkä nyt ala sitä sen enempää avaan, joka tapauksessa olin suht pahalla tuulella kun kotiin pääsin. Asiaa ei helpottanu se, ett joku oli taas käyny mun kämpällä, tää oli nyt kolmas kerta viikon sisään. Vuokraemännältä tulikin äsken selitys, oli kuulemma haistanu palaneen käryy ja seinänaapuri oli käyny tarkistaan ettei mikään vaan pala. Ihan kun mun kaks palovarotinta ei asiasta ilmottas...
Mieliala kumminkin nousi, kun erään "anonyymin" lukijan henkilöllisyys paljastu ja olin luullu ko. ihmistä ihan toisenlaiseks, aattelin ettei meillä oo juuri mitään yhteistä mutt itse asiassa taitaa olla. Ja luulin ett meillä on ikäerookin enemmän, mutt paljon parempi näin. Terveisiä vaan, jos tunnistat ittes ;) Lisäks oon saanu riemuu postiyllätyksistä; olin jo hetkeks unohtaneeni ett tilasin suklaafonduesetin, mikä olikin perjantaina vastassa kun iskälle pääsin. Tänään postista löyty kuvaan päässeet suklaanäyte ja Makuunin lahjakortit-ja nyt kun joku luuli löytäneensä syyn mun rahaongelmiin, voin oikasta ett noi Makuunin lahjakortit on kiitos Buzzadorille tekemästä kampanjastani ja suklaa+fonduesetti on tilattu säästöpisteillä kahesta eri paikkaa. Kaikesta kolmesta en siis maksa(nu) muuta kun fonduesetin postikulut 4,50e. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti