24. maaliskuuta 2012

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää

Aina kun oon viikonlopun pois kotoo, esim. nyt kun oon viikonlopun iskällä, sitä huomaa kuinka tottunu on niihin omiin tapoihin toimia tietyissä tilanteissa. Koska kotona teen ite omat ruokani, meinaa kiitos unohtua sillon kun aterian kattaa joku muu. Telkkarin ääressä tulee helposti viihdyttyä, kun ei sellasta itellä oo-muistamatta ettei kaikki ehkä haluu kattoo niitä mun lemppariohjelmii. Yksinäisyyden välttämiseks mulla on aina kotona radio päällä tai Youtubesta pyörii soittolistat, ja vasta asiasta huomautettua tajusin kuinka häiritsevää musiikki voi olla-ja ehkä Petri Nygård (...lasit täyteen, rai rai rai! Paita pois, housut alas,...) tms. ei oo sellasta musaa mitä yhessä isäni kaa haluisin kuunnella... Tai siis ett iskä kuulee, ett mä kuuntelen sellasta...
Viikonlopun jälkeen mä tulin varmemmaks siitä, ett mun kesäloma taitaa kuluu pääosin Lahdessa, kotona. Ainakin saa tehä juttuja mitä haluu ja lähes mihin aikaan haluu. Ei tartte olla kymmeneltä "omassa" huoneessa tai välttämättä kertoo minne lähtee kun ovesta poistuu.

Ai niin! Oon saanu kolme uutta lukijaa tällä viikolla, sydämellisesti tervetuloa :)

2 kommenttia:

  1. Heimoi,

    ensi viikolla voisi olla mahdollisesti aikaa nähdä, mutta tätä asiaa on vaikea sopia tätä kautta, joten ehdottaisin, että laittaisit sähköpostiini vaikka nimesi, niin voin lisätä sut Facebookissa kaverikseni.

    VastaaPoista