14. maaliskuuta 2012

Minä olen minä ja sinä olet sinä

En oo prinsessa, kenen kynnet on aina huoliteltu paidan sävyyn sopivaks.
En oo kovis, joka polttaa tupakkaa vain ollakseen tosi cool.
En oo perfektionisti, kenelle on maailmanloppu jos joku asia ei meekään suunnitelmien mukaan.

Mä oon mä.
Se, joka pysähtyy kotimatkalla silittään kevään ensimmäisiä pajunkissoja.
Se, joka ihailee tien varret valtaavia kevätpuroja.
Sisimmässäni se pikkutyttö joka discossa ollessa juoksee kilpaa valojen kanssa,
se joka ei ymmärrä aina kaikkia aikuisten juttuja.
Mun silmiä sanottiin tänään lammensinisiks, mitä sit ikinä tarkottaakaan :D

2 kommenttia:

  1. Oii juuri tälläsestä mä tykkään ku joku pystyy myöntämään millainen on. Siis niinku,mä olen pikkuprinsessa elän ku pikku tyttö. Peter pan joka ei koskaan kasva-aikuiseks :)) ihanaa et olet juuri sinä---> nauti siitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksen myöntäis? :) Enkä mä tarkottanu sua tolla ekalla lauseella,tiiän "pahempiakin" prinsessoja <3

      Poista