29. maaliskuuta 2012

Lähekkö kahville?

Kävin syksyllä treffeillä yhen jätkän kaa ja nyt viime viikolla samainen ihminen kyseli uudestaan kahviseuraks. Juteltiin muutenkin pitkästä aikaa (facebookissa) ja kerroin myös etten oikein tiiä haluunko lähtee kahville. Vaikka mä olin syksyllä se joka ei suhdetta halunnu, mulla meni pitkään ennen kun pystyin unohtaan tyypin enkä haluu sitä enään uudestaan. Eikä tunteet kuulemma ollu ykspuoleisia, jätkäkin on aatellu mua monesti tapaamisen jälkeen. Ei tässä mitään, mutta... tämä mies on nyt kihloissa ja pelkään ett sotken heiän suhteen jos nyt suostun kahvitteleen. Pelkään ripottelevani suolaa haavoihin-eikä toinen osapuoli välttämättä tajuu tilannetta ennen kun on myöhästä.
Yhen luottaystävän kaa tultiin tässä joku aika sit tulokseen ett analysointi on naisten vika ja siihen liittyen myös kahvipyyntö on pyöriny mun mielessä harva se päivä. Sanotaan ett jos joku ei lähe ajatuksista pois, sen kuuluu ollakin siel mutt mä en haluis uskoo tota. En tässä tilanteessa. Tietenkin kun molemmilla kerta on tunteita toisiaan kohtaan, aattelen ett kahvittelu johtais kenties suhteeseenkiin enkä mä nyt kaipaa miestä elämääni. Äh, varsinkaan mitään MIESTÄ, poikaystävä sen vielä pitää olla... Just kun oon taas muutaman kaatumisen jälkeen oppinu seisoon omilla jaloilla, oppinu luottaan omiin kykyihin niin en haluis toista ihmistä tohon sekottaan mun ajatuksia.

4 kommenttia:

  1. Pakko udella, minkä ikäinen tämä jätkä on? En muista, oletko siitä aiemmin jossakin kirjoituksessa maininnut, enkä jaksa lähteä arpomaan, missä tekstissä se voisi mahdollisesti lukea. :)

    Noihin ajatuksiin vielä sen verran, että hyväksymis- ja omistautumisterapian mukaan omia ajatuksiaan ei pidä yrittää hallita. Ja jokainenhan tietää, että jos yrittää olla ajattelematta jotakin juttua, se ei onnistu. Lisäksi ajatukset kannattaa ottaa vain ajatuksina. Ne eivät siis ole tekoja.

    Ennen kuin tapasin Miesunelman, seisoin vahvasti jo omilla jaloillani. Miesunelma teki minut heikoksi. Se oli rankkaa, mutta nyt olen taas itsenäinen. Joillain miehillä vain on sellainen vaikutus, koska esim. Tumpelo ei aiheuttanut minulle sellaista.

    Sitten kannattaa aina miettiä vaikeita asioita sen kautta, kaduttaako, jos jonkin jutun jättää tekemättä.

    No, eipä sitä helppoa elämää pyydetykään. Valinnat ja moraali...

    VastaaPoista
  2. En nyt ihan tarkkaan muista, mutt vähän yli kakskyt. Oisko jotain 22-23...
    Samaa hänkin sano,parempi kokeilla kun katua myöhemmin

    VastaaPoista
  3. Selevä juttu. Kerrot sitten joskus taas, miten on käynyt.

    VastaaPoista