24. huhtikuuta 2014

Tällä hetkellä ainoastaan vituttaa!

Ois kuvitellu, että 11h yöunien jälkeen elämä näyttäis valoisalta, mutta paskat. Sähköpostiin oli pätkähtänyt asuntovahdin toimesta aivan täydellisen kämpän tiedot (parvekkeellinen toisen kerroksen kerrostaloyksiö aivan ydinkeskustassa). Tai täydellisen, jos syksyllä alkavaa putkiremonttia ei lasketa... Klassisesti vuokrasopimus on määräaikainen 11kk (takuuvuokrarahoja ei palauteta mikäli vuoden sisällä asunnosta muuttaa pois) enkä yhtään tiiä jäänkö Lahteen kun maaliskuussa valmistun. Taidan siis jättää asuntoesittelyn väliin-ettei vaan ala harmittaa enempää.
Mä oon pari vuotta haaveillu nyrkkeilyharrastuksesta ja tänään illalla alkais kurssi. Oon alkanu empiin sitäkin... Alkuun kohtuullisen kuulloinen 55e/8krt kurssihinta sai "lisähintaa", kun tajusin että mun olis kuljettava bussilla. Saman verran lisää-jolloin yhden kerran hinnaks tulee karkeasti 13-14e. Ei mulla ole varaa! Varsinkaan nyt kun sossut pitää mykkäkoulua, rahaa ei tuu mistään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti