25. huhtikuuta 2014

Luokkakokous

Parin vuoden päästä olis tiedossa ensimmäinen luokkakokous, ala-asteen loppumisesta tulee kymmenen vuotta. Herra jestas miten vanha sitä onkaan! Hieman on mietityttänyt mitä kertomista mulla on, mitä on kymmenessä vuodessa tapahtunu. Peruskoulu loppui, etsin itseäni pari vuotta ja tuohon mennessä pitäis lopultakin olla ammattikoulu käyty. Toisilla varmaan on pitkiä parisuhteita ja ehkä jo lapsiakin...
Oon muistellu myös niitä aikoja-tai lähinnä nyt leirikoulua mikä on jääny mun viimeiseks kontaktiks. Taisi olla heti ensimmäinen ilta, kun meinasin tukehtua irtokarkkeihini ja oksentelin pitkin patjaa. Eräs päivä olin vapaa-ajalla laiturilla fiilistelemässä-ja kuulin kuinka kauempana rannalla eräs entisistä parhaista kavereista laverteli pojille mun "kurjista" kotioloista. Myöhemmin seuraan liityttyä yks pojista meinas tulitikkuleikkien seurauksena sytyttää nuotiopaikan ympärillä olevat kuivat heinät tuleen. Mulla oli mukana äitin kamera, jonka filmin joku kävi tahallaan valottamassa.
No onpas hehkeitä muistoja... Mietin haluanko sittenkään tavata niitä ihmisiä, ehkä en. Onneksi (?) tässä on tosiaan pari vuotta vielä aikaa antaa ajatuksen hautua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti