13. syyskuuta 2012

Missä mun kultani, Visani on?


Sano, mis on mun visani, visani hei? Kerro, mis on mun visani, hei hei?
Mis on mun visani muovinen? Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä visani nään?
Sano, mistä mä visani löydän? Sano, mistä mä löydän sen?
Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä löydän?

Hei, onko korttiani täällä näkyny, jos on vesipisaroit, mä etin sitä just.
Mut emmä löydä ku lappuja pöydält. Pitääks tääl nyt viedä kaikki rahatki köyhält?
Kultakuumees koen tunteiden harmoniaa, ja mielenrauha kaipaa ehdonalaisvalvojiaan.
Enkä tiedä mitä sanoo nyt just, mut mä täyttelen parhaillaan katoamisilmotust.

Sano, mis on mun visani, visani hei? Kerro, mis on mun visani, hei hei?
Mis on mun visani muovinen? Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä visani nään?
Sano, mistä mä visani löydän? Sano, mistä mä löydän sen?
Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä löydän?

Kun mä haluisin vaan tietää, missä mun visa piilottelee. Toista vuorokautta oon moista jo ettiny.
Viime näkemältä on kai menny jo päivii. Kengät eteisessä on kai aikeissa muuttaa.
Oon jo kolunnu klubit ja kulmakunnat. Ei oo näkyny eikä kukaan oo kuullunakaan.
Mä oon valmis jo vaikka maksaa lunnaat, kunhan viimeinki saisin olla sen kaa.
Tää on kultakuumetta ja kuuhulluut.

Sano, mis on mun visani, visani hei? Kerro, mis on mun visani, hei hei?
Mis on mun visani muovinen? Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä visani nään?
Sano, mistä mä visani löydän? Sano, mistä mä löydän sen?
Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä löydän?

Eikä ilmotukseen apuu täält löydy, mut mä köyhdyn ku kukka on lakastunu.
En oo stressaantunu, myönnä en ainakaan. Painavaa sanaa ku kultaansa kaivataan.
Kaivan kuvetta vaan taskuist tyhjist. Ai nii, ei oo mitään mihin soittaa.
Ku kaivol viimeks et jättäny numeroo. Toivottavasti vaan et kadulta löydy.

Sano, mis on mun visani, visani hei? Kerro, mis on mun visani, hei hei?
Mis on mun visani muovinen? Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä visani nään?
Sano, mistä mä visani löydän? Sano, mistä mä löydän sen?
Kerro, koska mä visani nään? Kerro, koska mä löydän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti