14. syyskuuta 2012

ABC

Elämän voi muokata myös aakkosiin, tähän tyyliin:

Ajokortti
Tällä hetkellä tuntuu ettei ajokortin ajamisesta viime syksynä ollu mitään hyötyä, omaa autoo kun ei oo ja esim. kesätyöllistymiseen ei näyttäny vaikuttavan mitenkään
 
Banaanit
Pienempänä en tykänny yhtään banaaneista, en voinu sietää niitä missää muodossa mutt pari vuotta sit tykästyin. Nykyään on harvassa ne hetket ettei kotoo löytys niitä

Camsu
 Best of the best koulukaveri

Delfiinit
Aivan ihania eläimiä joihin haluisin joskus tulevaisuudessa tutustua vielä lähemmin

Elokuvat
Ei oo parempaa keinoo irtautua joskus ahdistavastakin arjesta kun kattoo joku parin tunnin pätkä joko kotona koneelta taikka rahatilanteen salliessa leffateatterissa

Forssa
Mun syntymäpaikka ja toinen rakkaista kotikaupungeista-vaikka aika kuollut paikka onkin

(G)

Hämeenlinna
Kaupunki missä oon lähes koko ikäni asunu, siis Forssan ohella toinen kotikaupunkini.

Iskä
Sellanen elämän tukipilari, pysyy vakaana paikallaan vaikkei meillä kauheesti mitään puhuttavaa tms. oo. Jotenkin mun murrosiän jälkeen ollaan oltu erillään.

Juna
helpottaa kavereiden, vanhempien ja sukulaisten näkemistä

Kummityttö
ehdottomasti tärkein ihminen mun elämässä

Leikekirjat
Oon pitäny leikekirjoja varmaan ekalta luokalta asti ja niitä onkin kertyny jo jonkin verran

Mustikka
on noussu yheks mun suurista herkuista mansikka-allergian puhkeamisen jälkeen

Nenäliinat
flunssasena tietenkin suuri apu, mutt mä kannan muutenkin mukanani sillä ei oo yks eikä kaks kerta kun alan ihan yhtäkkiä itkeen yhtäkkiä

Omena
päivässä pitää lääkärin loitolla ;)

Postimerkit
auttaa kuljettaan postia rakkaimmille-niillekkin joita näkee liian harvoin

(Q)

Raappana
Kyseisen artistin sanotuksista löytyy melkeimpä mihin tahansa tilanteeseen sopiva biisi eikä esiintymiskyvyissäkään oo haukuttavaa

Sisarukset
Iso osa mun perhettä <3 b="b">

Tatuoinnit
Mun mielestä tatuoinnin ei sovi kaikille enkä tykkää yhtään sellasista joilla on keho täys mustetta. Tatuoinneissa pitää olla joku idea, tarina, merkitys,...

Ukkonen
Viime kesänä opin oleen öisin välittämättä mahdollisesti ukonilmasta; ennen meni kaikki yöt paniikissa valvoen

Varvassukat
Hauskat mutta ei mulla jatkuvan käytön takii kestä kauaa

(W)

Xylitol
Syön lähes jokaisen lämpimän aterian jälkeen purkkaa ja terveyssyistä oon siirtyny täysin xylitol-merkittyihin

Yöuinti
Lämpimänä kesäyönä, järven ollessa peilityyni tai lähellä sitä, mikään ei oo ihanampaa. Yöuinnilla, hiljasuuden ympäröimänä sitä unohtaa helposti kaikki mieltä painavat jutut

(Z)

(Å)

Äiti
Kliseisesti sanottuna; ilman äitiä ei ois muakaan

Ötökät
Varsinkin kaikki purevat/pistävät on inhottavia

2 kommenttia:

  1. Hyppäsin vahingossa ylemmälle riville luettuani "nenäliinat", jolloin luin:
    "Nenäliinat
    on noussu yheksi mun suurista herkuista" =)
    Hups =P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on niitäkin joskus naperona tullukin syötyä xD Mustikat kyllä vie voiton nykyään :P

      Poista