30. huhtikuuta 2013

Happy together



Olin viikonloppuna käymässä iskällä, normaaliin tapaan kerran kuussa. Ärräpää ei taas puhunu mulle perjantai-iltana mitään ja lauantaina sain taas ruokapöydässä osakseni ryöpytyksen siitä kun en oo menossa kesätöihin. Jostain syystä en saanu sanottua, että oisin kyllä töitä saanu mutta tällä hetkellä pidän tärkeempänä omaa hyvinvointiani. Sitä että saan elämäni kuntoon, mielen tasapainoon ja kenties pääsen eroon lääkityksestä.

Lauantaina käytiin perinteisesti kauppakierroksella, syötiin ja kun iskä meni päikkäreille, mä vallotin olkkarin O.C boksin kaa. En tosin päässy toista jaksoo pidemmälle, kun yks serkku tuli käymään. Perinteisesti myös saunottiin lauantaina ja iskä tiesi mihin olin illaks suuntaamassa, vaikka mainitsin vaan lähteväni kaverille. Iltaan kaverilla mahtu kortin peluuta, Simpsoneita ja pientä biletyskutinaa, mutt en saanu mentyä selvinpäin tanssilattialle. Siihen nyt kumminkin ois totuttava..

Sunnuntaina kympin aikaan heräiltiin DJ:n kaa, keräiltiin tavarat ja suunnattiin kotiin. Takas Lahteen. Yleensä mä tuun vasta alkuillasta kotiin ja olikin ihan hassua olla kotona jo joskus kahen aikaan. Hammassärkyjen takia otin särkylääkettä ja nukahdin melkein saman tien sohvalle. Jossain vaiheessa siirryin sänkyyn ja kuudelta herätessä tajusin nukkuneeni 4,5h:n päikkärit. Eipähän ainakaan tarvinu kauheesti miettii mihin päiväni käytän...


P.S.
En kuulemma voi laulaa tuota biisiä oikeilla sanoilla siis "...jos mä oisin sun mies, sä oisit maailman ainoa nainen...". Korjasin sitte sanat; Jos sä oisit mun mies, mä oisin maailman ainoa nainen. Problem solved ja kaikki tyytyväisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti