3. huhtikuuta 2013

11+4 faktaa

Blogimaailmassa pyörii haaste jossa pitää kertoa itsestään 11 faktaa, vastata yhtä moneen kysymykseen ja haastaa seuraavat 11. Mulle ei oo kukaan haastetta heittäny, mutta käytinpä silti aikaani miettien faktoja. Sellaisia faktoja, mitkä ei ehkä ois ihan itsestään selvyyksiä.

1. Mulla on joku ihme pakkomielle rikkoa kaikista mustekynistä ne nipsut. Vaarassa on myös lyijytäytekynät yms.

2. Tykkään pestä hampaita suihkussa ollessa.

3. Oon "keränny" pinssejä ikäni. Tän hetken saalis 116.

4. Musta tuli täti 6-vuotiaana.

5. Nyt kun mun hiukset on lyhyet (siili), oon alkanu tykkään pään silittämisestä.

6. Pelaan joskus lautapelejä itteeni vastaan. 

7. Haaveilisin hortonomin ammatista, mikäli ei ois allergioita.

8. En oo nähny Taru Sormusten leffoja enkä yhtäkään Bond-leffaa kokonaan.

9. Oon ekaluokkalaisesta lähtien keränny lehdistä kuvia ja tekstipätkiä "leikekirjoihin"

10. Tykkään lasinpesunesteen tuoksusta.

11. Joskus 4-5 vuotta sitten sain etiäisen, että mulla tulee oleen syöpä. En tiiä pitääkö paikkansa, mutta oon ainakin hyväksyny ajatuksen jo.

12. Ois kiva osata korjata autoja.

13. Pidän omaa sydämen sykettä ällönä.

14. Pelkään edelleen ukkosta.

15. Tykkään olla kotona kun posti tulee.

Tuon 15. kohdalla lopetin miettimisen, johan siinä muutama "ylimääräinenkin" fakta tuli. Kysymyksiä en oo tosiaan keltään haasteen mukana saanu, mutt jos joku sellaisia tahtoo esittää niin vastailen kyllä. Enkä haastakaan ketään, tehköön ken haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti