15. lokakuuta 2012

Minne moraali katos?

Olin viikonloppuna laivalla ja oli kyllä railakas reissu. Ensinnäkin mä olin kolmen aikaan päivällä niin hyvässä humalassa etten meinannu pysyy pystyssä, kiitos vaan kaikille juomien tarjoojille (yhtäkään en maksanu ite!) :D Siinä sitten kun humala oli hyvä, niin jostain kumman syystä ajauduin naimisissa olevan ja about 15 vuotta mua vanhemman miehen kaa hyttiin pussaileen. Ei herran jestas! Mihin katosi moraali, kaikki ajatukset etten ikinä tee mitään kenenkään mua yli 10 vuotta vanhemman kaa? Minne meni se kiltin tytön imago? Tyypin mottona oli että mitä ei muista, ei oo ikinä ollukaan. Harmi vaan että meistä kumpikin muistaa. Eiköhän tästä(kin) kumminkin selvitä. Oon toisaalta kiitollinen etten tiiä tyypistä muuta kun etunimen ja asuinkaupungin, voin keskittää ajatukseni takasin "erääseen henkilöön". Tietenkin kerroin laivamöhläilystä vaikkei välttämättä ois tarvinu. Eihän me seurustella edes. Vielä? Sunnuntaina mä suuntaan taas pohjoseen (kyllä, Jyväskylä on mulle pohjonen) ja katotaan mihin suuntaan asiat alkaa kulkeutuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti