7. lokakuuta 2012

Eräs henkilö

Myönnetään, on liian aikasta hehkuttaa mutta hehkutan silti. Oon tässä jo parisen viikko viestitelly erään pojan kanssa, päivittäin. Viikonloppuna piti nähäkin kun olin Jyväskylässä käymässä, mutta ei nähtykään toisen sairastumisen vuoksi. Ja koska syyslomalla olin suunnitellu lähteväni Ouluun, mutta en lähdekään niin voin ihan hyvin käyttää saman rahan siihen ett palaan Jyväskylään.
Tää vois ihan hyvin olla pelkästään mun pään sisästä, ykspuolista mutta rivien välistä lukien ei sitä kumminkaan oo. Oon esimerkiks ollu jonkun aikaa viestittämättä, ottamatta yhteyttä, niin kyllä hetken päästä toinen kaipaa. Eikä mun mielestä kuulosta eilinenkään keskustelu viikonloppujen vietosta pahalta;
Minä: Yhen viikonlopun kuukaudesta pyrin oleen äitillä ja toisen iskällä.
Toinen: Ja kolmannen täällä ja mä neljännen siellä, niin siinähä näkee hyvin jokasta kuukaudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti