20. lokakuuta 2012

3L0KUU

Elokuun alussa kattelin teemaan sopivasti Elokuu-elokuvan. Jälleen kerran tuli todettua ettei kriitikot oo aina samaa mieltä mun kaa-tai siis mä en oo aina samaa mieltä niitten kaa. Eräskin arvostelija oli kuvaillu kyseisen elokuvan realistiseks ja vaikka jotkut kohdat toki sellasia olikin, enemmän mun mielestä oli epärealismia. Muistakaahan että kyseessä on ainoastaan mun mielipide.

Ensinnäkään en usko että kukaan (jätkä) lähtee heittämään edellisyön "hoitoa" kotiin. Vielä kun ei oikein muista, kiitos krapulan, mitä tän hoidon kaa on tullu tehtyä. Kuinka ollakaan, kyseinen kimma asuukin sitten aivan toisella puolella Suomea.

"Hoito" sitten päättääkin karkailla ja eikö tää jätkä jaksa aina vaan juosta perässä. Kesälomalla ei välttämättä oo mitään tekemistä, mutt eikö toi nyt aika epätoivoistakin oo. Ehkä olis ollu fiksumpaa sanoo suoraan, kiitos kyydistä ja tää oli tässä.

Leffan päähenkilöt oli jotain mun ikäsiä, siis about 19v. Voi olla että mä oon kasvanu kuplassa, mutta mun mielestä tollanen määrä seksiä (=jatkuvasti) ei kuulu tähän ikään. Oli kuinka kesä tahansa... Enkä muuten muista nähneeni yhtäkään kortsua missään välissä.

Jossain vaiheessa leffan sankareilta sitten varastettiin mm. auto ja hupsis, yhtäkkiä olikin täysin uusi malli tilalla. Vaikka kaikki vaatteet oli ryöstetty, niin jostain löytyikin kohtauksien välillä täysin sopivia ja siistejä uusia kuteita. Realistista? Ei!

Kuva Googlesta

5 kommenttia:

  1. Samaa mieltä, turhan epärealistinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä :D Aattelin ett just sulta ois tullu eriävä mielipide-jos sellanen joltain tulis :P
      Poistin ton sun toisen kommentin, olit kirjottanu saman kahdesti...

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Itse olen 19vuotias ja aikuisen ihmisen elämään mielestäni kuuluu seksi?? Herranjumala. :D Harrastan seksiä mieheni kanssa noin 5-6kertaa viikossa ja olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En sanonut etteikö seksi kuuluisi suhteeseen, sehän on ihan luonnollinen osa sitä jossain vaiheessa. Elokuvan seksiä harrastaneet eivät olleet suhteessa-enkä itse kannata "irtoseksiä". Kukin tokin tyylillään :)

      Poista