18. lokakuuta 2012

Kuvapläjäys ja joitakin kuulumisia

Miesten vessasta, jonne eräs päivä eksyin...
  •  Työssäoppiminen jatkuu edelleen ja hyvin on menny. Aamulla töihin lähtiessä ei voi edes aavistaa mitä sinä päivänä tulee vastaan tai mihin päivä päättyy-ja loppuen lopuks sellanen passaa mulle oikein hyvin. On aika rentouttavaakin vaan mennä töiden mukana eikä suunnitella päiviä etukäteen. Tuleviin näyttöihin tosin olis vähitellen valmistauduttava, mutta stressittä teen senkin-kunhan oon eka ens viikolla viettäny ansaitun syysloman.

Matkalla pohjoiseen...
  • Kuten oon jo maininnukin, olin jokunen viikko sitten käymässä Jyväskylässä enkä sillon päässy tapaamaan "erästä". Nyt sunnuntaina istahdan uudestaan yli kuudeks tunnin junaan ja luvassa on kenties mahtava alku lomalle. Tähän muutamaan viikkoon on mahtunu jos jonkinmoista kitkaa meiän välille, mutt tällä hetkellä en voi olla kun onnellinen. Vai mitä sanotte mm. kommentista; Oisitpa jo täällä ;)

  • Se mitä laivatoilailuun tulee... Mä päätin olla ettimättä tyyppiä käsiini, päätin että olkoon niin kun mottona oli (se mitä laivalla tapahtu, jääköön paluubussiin). Kauaa en kumminkaan voinu päätöksessäni, sillä tää tyyppi ettikin mut käsiinsä. Siis suomeks sanottuna, laitto facessa viestiä. Muutama viesti siinä vaihdettiin, ilman mitään. Nyt tiiä tyypin sukunimenkin, mulla on mahdollisuus selvittää missä hän asuu jne. mutta en koe sille mitään tarvetta. Ehkä joskus törmäillään.
Miksei mun hiukset voi olla aina näin pöyheet!?!
  • Ohimennen tulikin jo sivuutettua tulevia suunnitelmia syysloman merkeissä. Tosiaan loma alkaa reissulla Jyväskylään ja sieltä siirryn Tampereen nurkille kummitätiä moikkaan. About vuorokausi siellä ja siitä äitille. Tarkotuksena ois ehtiä käydä kummityttöäkin moikkaan sekä Iinalla. Saa nähä miten viikko (ja rahat) riittää :P
Uusien saappaiden ja uuden sateenvarjon voimalla oon valmis kohtaan loppusyksynkin myrskyt :)

4 kommenttia: