5. kesäkuuta 2012

Totuuksia pöytään!

Just eilen kun pääsin sanomasta, niin rapsahti toinenkin haaste :D Kiitoksia Millalle, tällä kertaa tehtävänä on kertoa 100 totuutta itestäni.

1. Mun etunimet on Jenni Karoliina
2. Oon syntyny Forssassa (-93 siel viel oli oma synnäri...)
3. Oon eläny suurimman osan elämästäni kaksistaan äitin kaa
4. Oon muuttanu elämäni aikana 9-10 kertaa ja taas ois muutto edessä
5. Mulla on kaks velipuolta ja kaks siskopuolta, kaikki mua vanhempia
6. Mulla on ollu 4 gerbiiliä
7. Olin peruskoulun jälkeen vuoden lukiossa
8. Oon käyny Ammattistartti-luokan
9. Olin viime keväänä (vuosi sitten) kaks viikkoo "vaihdossa" Englannissa
10. Rakastan risteilyjä!

11. Kävin pienempänä useemman vuoden kokkikerhoo
12. Riparin jälkeen vedin ite vuoden sellasta
13. Oon ollu tulevan kesän jälkeen kaheksalla rippileirillä isosena
14. Muihin harrastuksiin kuuluu mm. perinteinen kirjeenvaihto ja erilaiset vapaaehtoishommat
15. Pelkään niinkin yksinkertasia asioita kun pimeetä, ötököitä ja ukonilmoja
16. Mulla on paljon allergioita (mm. siitepöly, pähkinät, mansikat,...)
17. En omista telkkaria
18. Meen amiksen tokalle syksyllä
19. Opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi
20. Asun Lahdessa
21. Sain ajokortin (B) viime joulukuussa
22. Järjestyksenvalvoja kortin saan parin viikon sisällä
23. Mulla ei oo omaa autoo
24. En tykkää limsoista
25. Lasken ulkomaankäynneiksi myös Tallinnassa käynnit
26. Oon käyny kaks kertaa Kolmårdenissa
27. Kävin viime kesänä elämäni ensimmäisen kerran Linnanmäellä
28. Mun lempivärit on tällä hetkellä harmaa ja oranssi
29. Mulla on yks tatuointi
30. Silmälasit mulla on ollu jostain nelosluokasta asti
 
31. Oon seurustellu 7 kertaa
32. Oon bi-seksuaali
33. Valmistuttuani aion käydä konduktööri-koulutuksen
34. Oon ekalta luokalta asti koonnut leikekirjoja
35. Tykkään askarrella ja piirtää-vaikken oo kovin hyvä siinä
36. Oon saanu elämäni aikana yhen stipendin
37. Oon hukassa ilman puhelintani
38. Tykkään valokuvata
39. Palan ennemmin kun rusketun
40. Oon polttanut suht säännöllisesti tupakkaa
41. Mulla todettiin 2011 lievä masennus
42. Tykkään leipoa
43. Eksyn helposti
44. Oon ratsastanut elämäni aikana 3 kertaa
45. Kuulun edelleen Pollux-hevoskerhoon
46. Musta harvemmin saa otettua kuvii mihin oisin ite tyytyväinen
47. Siksi otankin 95% omista kuvistani ite
48. Siivoon mieluummin jossain muualla kun kotona
49. Tykkään pestä mattoja
50. Seurustelen yleensä niiden ihmisten kanssa joista muut eivät pidä

51. Oon keräillyt elämäni aikana vaikka mitä (mm. Smurffi-cd:itä, pinssejä, Pokémon-kortteja,...)
52. Mulla on PlayStation1
53. Ja Nintendo DS
54. Oon ehkä liiankin sinisilmäinen
55. Olin viime lauantaina elämäni ensimmäisen kerran yo-juhlissa
56. En ole ikinä ollut hautajaisissa
57. En pidä vanhuksista
58. Osaan viittomakielen alkeita
59. Bravuurini on kasvisrisotto
60. Rakastan mekkoja
61. Palkitsen blogini lukijoita (esim. kymmenes lukija sai postitse suklaata)
62. Pidän myös kirppisblogia
63. Mulle tulee helposti aftoja
64. Kirjotan päivittäin päiväkirjaa
65. Mun lempikirja on Alice Seboldin Oma taivas
66. Oon pikkutarkka
67. Tykkään uida sateella
68. Haluun joskus tulevaisuudessa lapsia, adoptoituja ja/tai biologisia
69. En pidä isoista kaupungeista kuten Helsingistä
70. Saan välillä paniikkikohtauksia

71. Tykkään tehä palapelejä
72. Haluisin joskus rastat
73. Jännitän hirveästi uusia tilanteita, tapaamisia yms.
74. Oon kerran karannut kotoa
75. En voi vastustaa ihmisiä joilla on rastat
76. Rakastan punaisia hiuksia
77. Oon suunnitellut käyväni lukio-opinnot joskus iltamuotoisena loppuun
78. Teen yleensä appelsiinituoremehun ite
79. Mielestäni joulu ei ole joulu, jos kuusi ei ole aito
80. Hermoillessani revin kynsinauhoja
81. Oon oppinu pitään monesta ruuasta mistä en pienenä tykänny (mm. banaanit)
82. Kummityttö on mulle kaikki kaikessa, en varmaankaan eläis enään ilman sitä
83. Oon ollut kerran häissä, morsiusneitona
84. En osaa kävellä korkokengillä
85. Mun lemppari kouluaineisiin kuuluu ruotsi ja äikkä
86. Tykkään kylmästä perunamuusista enemmän kun lämpimästä
87. Sain ensimmäisen kamerani rippilahjaksi
88. Tykkään tehdä muovailuvahoilla
89. Käytän kuvien muokkaukseen Photoscapea
90. Meikkaan harvoin

91. Haluisin joskus käydä Pariisissa ja/tai Miami Beachilla
92. En pidä oluesta
93. Mulla on (edelleen..) yli 10kg ylipainoo
94. Oon ollu elämäni aikana kerran festareilla
95. Oon harrastanut joskus partioo
96. En voi syödä juuri missään "ulkona" ilman vatsanväänteitä
97. Halusin pienempänä pikkusiskon tai -veljen
98. Tykkään tehä ruokaa itelleni, mutt en muille
99. Puolustan sukupuolineutraalia aviolittoa
100. Söin viime kesänä elämäni ensimmäisen kerran katkarapuja-vahingossa

4 kommenttia:

  1. Moi, löysin sun blogin vähän aikaa sitten fb.n kautta ja on ollu tosi kiva lukee sun kuulumisista täältä :)
    Jos menee aikataulut yksiin, niin ois kiva vaikka nähä tässä kesän aikana ja vaihtaa muutenkin kuulumisia :)
    T. Heini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Viestitellään vaikka facessa tarkemmin aikatauluista, ois tosi kiva nähä :)

      Poista
  2. Rastaihmisissä on kyllä sitä jotain. Ja muutenkin samaistun aika moneen kohtaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa löytää sielunsiskoja ;) Löysit varmaankin sen teiän blogista napatun haasteen?

      Poista