5. kesäkuuta 2012

En kaipaa telkkaria.

Moni on ihmetelly miks mulla ei oo telkkaria tai miksen sellasta hanki. Alkuaikoina, siis viime syksynä omille muuttaessani, ei suoraan sanottuna ollu rahaa hankkia moista enkä nyt myöhemminkään oo kaivannu. Ilman telkkaria mulle jää paljon enemmän aikaa itelleni, mahdollisille läksyille, kotitöille ja harrastamiseen. Vapaa-ajanongelmia ei oo vaan aika kuluu blogeja päivittämällä, lukemalla, palapelitauluja kooten ja kavereita tavatessa. Vaikka facessa istunkin aika paljon, on kumminkin ihana nähä kavereita oikeasti taikka kirjotella "etanapostia".
Jos telkkarin hankkis, se olis sit mun budjetilla käytetty ja kenties boksin joutus vielä erikseen hommaamaan. Digiboksin tarvis viel olla tallentava sillä mua harmittaa suunnattomasti mikäli joudun jättään jonkun elokuvan tms. kesken. Tunnollisena ihmisenä "haluisin" maksaa tv-luvankin, joten kalliiks telkkarillinen elämä tulis.
Mitään aikakausilehtiä mulle ei tuu eikä edes mainoksia ja siitä huolimatta koen pysyväni tarpeeks kärryillä maailmanmenosta. Facebookkiin linkitetään melkein kaikki olennaisimmat uutiset, Areenasta/Katsomosta/Ruutu.fistä näkee mikäli joku ohjelma on pakko kattoo. Elämä on mun mielestä paljon helpompaa ja mielekkäämpää ilman telkkarii. Elän ihan hyvin ilman tietoa uusimmista Salkkari-käänteistä tai jossain Kauko-Idässä sattuneista pommituksista.

P.S. Tää lomapäivä on kulunu stand-up-komiikan parissa, alla jokunen linkki parhaimmistoon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti