4. kesäkuuta 2012

Lisäselostusta tatuoinnista

Parisen vuotta mä taisin tota mun tatuointia suunnitella, kehitellä lopullista ideaa. Ensin piti oottaa, ett oon täysikänen ja sen jälkeen lähetin idean yhelle jos toiselle tatuoijalle. Millon tuli hinta vastaan, millon aikataulut ei menny yksiin ja ties mitä. Neljäs kerta kumminkin tärppäs ja eilen kuva selkään iskettiin.
Tietenkin sitä oli kuullu ties mitä kauhutarinoita epäonnistuneista tatuoinneista, miten kuva ei oo ollu lähelläkään sitä mitä ois pitäny. Välttämättä ideat ei oo ollu ihan loppuun saakka suunniteleltuja ja kuvan on joutunu myöhemmin poistaan/peittään. Mä annoin juttujen olla omassa arvossaan ja pelkäsinkin enemmän sitä surina-ääntä, kun ite kuvan tekoo.
Tatuoija kumminkin osas asiansa hyvin, kyseli vähän väliä ett ei kai oo huono olo/sattuuko ja lupas pitää taukoo mikäli mua alkaa heikottaan. Pari kertaa jouduin nieleen kyyneleitä, mutt loppuen lopuks ei tehny yhtään niin kipeetä kun olin kuvitellu. En ois penkiltä noustessani uskonu, ett reilu tunti siinä oli tullu kökötettyä. Pahinta tässä on nyt tää jatkuva kutina, kun iho alkaa korjaantua...
Viihdyn tällä hetkellä hyvin kosteuspyyhkeiden, elmukelmun, maalarinteipin, Bepanthenin ja veden kaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti