4. kesäkuuta 2012

Kynsilakkani

Ei sitä heti uskois, ett mulla on melkein 40 kynsilakkaa...
3 kpl Wild and Crazy-lakkoja...
7 kpl FCC:n (?) lakkoja...
2 kpl Yes Loves-lakkoja...
2 kpl I love Lasting finish-lakkoja...
6 kpl sekalaisia...
2 kpl French Manucure-lakkoja...
4 kpl sekalaisia...
4 kpl sekalaisia...
ja 8 kpl pikkulakkoja.
Nyt joku ihmettelee miten mä ehin/pystyn käyttään kaikkii. Jos ihan rehellisesti vastataan niin; En mä ehikään. Osaa en ees saa auki ja osasta on lakka niin vähissä ettei riitä kun 1-2 kynteen. En vaan oo saanu heitettyä niitä poiskaan...

2 kommenttia:

  1. Mie oon kanssa melkonen kynsilakkahamsteri. Vaikka en (kiitos hoitsuopintojen) niitä juuri käytäkään. Nyt kesällä en tee oman alan hommia, joten siukku tekee mulle rakennekynnet ja jää sen takia sitten käyttämättä. Joku noissa lakoissa vaan himottaa aina :D

    VastaaPoista