19. toukokuuta 2012

Niiskutusta



Sitä ollaan taas vaihteeks kipeenä... Epäilen, ett tää on ns. stressiflunssaa eli mikäli mua stressaa jotkut asiat tosi paljon enkä muuten ymmärrä hidastaa, tuun kipeeks-pakko pysähtyä. Tuntuu ettei vaatekaapista löydy mitään päälle pantavaa, mitään sellasta mikä näyttäs hyvältä esim. kaverin yo-juhlissa parin viikon päästä. Koulua on suurin piirtein kaks viikko jäljellä, ennen ansaittua kesälomaa, ja se näkyy palautettavien tehtävien määrässä. En ees tiiä mitä yhessä tehtävässä pitää tehä, ei olla saatu minkäänlaista ohjelappusta. Alkuviikosta eräs tuttava tulee majaileen mulle pariks päivää, pääsykokeittensa ajaks ja stressaan miten tullaan toimeen. Ja miten mä yhtäkkiä taas sopeudun siihen ett joku "roikkuu" koko ajan kannoilla, omaa avainta, kun mulla ei oo vieraalle antaa... Lisäks tajusin eilen illalla ett Saaristo Open onkin jo ens kuussa-eikä heinäkussa kuten olin kalenteriini merkannu.
Paras ystäväni, Finrexin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti