9. toukokuuta 2012

I love remontti

Eilen aamulla suihkuun mennessä, kellarissa ootti iso yllätys; ei nimittäin ollu lattiaa. Seinänaapuri kertoili mun tulleen juuri viime hetkellä, sillä hetkeä myöhemmin ei kellariin ois ollu mitään asiaa. Koulun jälkeen tavotin vuokraemännän, joka arvioi koko kellarin kattavan remontin kestävän 2-3 viikkoo. Pieni varoituksen sana ois ollu paikalla; olisin voinu pestä pyykkikorissa oottavan vaatteet ja muutenkin vähän suunnitella missä käyn suihkussa tän ajan. En ymmärrä miten remppaan ees voi mennä noin kauan; reiskat kuulemma painaa hommia 07-19 välisen ajan.
Viittasin eka kintaalla koko remonttiin, sehän on vaan hyvä juttu, ett paikat tulee kuntoon. Kyllä mä ne pyykit saan jossain pestyä ja kavereilla käytyä suihkussa. Jo ekan puolen tunnin aikana, sinä aikana minkä touhuilin ennen kouluun lähtöö, mä olin jo ihan kyllästyny naputtamiseen-tosin sekin nyt viel menetteli poraamisen rinnalla. Koulusta tullessa meteli kuulu valehtelematta korttelin päähän. Ilmeisesti vielä alakerran väki (vuokraisäntä ja -emäntä) on lähteny jonnekin evakkoon joten se oon ainoostaan mä joka saa osansa ah, niin ihanista äänistä ja mahdollisesta remppapölystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti