3. toukokuuta 2012

BlaahBlaahBlaah

Mielessä on taas paljon juttuja mitä haluis tänne jakaa, mutt ei vaan tunnu löytyvän sanoja kuvaamaan fiiliksiä. Tai tapahtumia. Tekis mieli hehkuttaa kuinka ens kesästä tulee niin mahtava festarikesä ettei toista-ja kyseessä on sentään mä joka ei oo oikein ikinä festareista välittäny. Tai voisin postailla kuinka oon alkanu pelkään talossa olemattomia rottia-ja samalla kumminkin haaveilen omista karvaturreista. Kirjoteltavaa riittäs myös syksyllä lähestyvästä, ensimmäisestä työssäoppimisesta taikka mustasukkasuudesta. Oon aina ajatellu etten mä oo sellanen ihminen kenen takii joku ois mustis, mutt ilmeisesti voi olla.
Lauantaina ois suuntana Tampere, nääs, joten eiköhän viimeistään alkuviikosta ilmesty kuvamateriaalia. Mitään suurta stressiä en aio postaamisesta ottaa, kirjotan tätä kumminkin omia ajatuksia selvittääkseni-ja niin karulta kun se kuulostaakin, en lukijoille. Tarkotan siis etten postaile lukijoiden haluamaan tahtiin/välttämättä niistä asioista joita joku kenties haluis blogistani löytyvän. Kirjotan tasan niistä asioista mitkä on mun elämässä milääkin hetkellä olennaisia, tärkeitä, päälimmäisiä,...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti