2. heinäkuuta 2013

Pikkutiistai

Musta tuntuu, ettei aamu vielä oo
Vasta äsken, tartuin peittoon
Musta tuntuu, etten vielä saanut untakaan
Kun jo pitää nousta aamuun alkavaan

On kaikki hyvin, mut silti olen levoton
Ehkä siksi oon usein öisin uneton
Mistä johtuu, kuka kertoo mulle vois
Kuka ottanut on multa unenlahjan pois...
 

Voi olla ennenkin oon kirjoitellu tänne Neljän suoran Musta tuntuu-biisistä, mutta se vaan tälläkin hetkellä pukee hyvin mun ajatukset sanoiks. Laskeskelin etten oo reiluun viikkoon nukkunu yhtäkään yötä kunnolla; ilman kesken unien heräämisiä, painajaisia taikka todella aikaista heräämistä aamulla. Myös nukahtaminen on vaikeaa, turhauttavaa...
Tänään päivää parantaa maha joka näyttää pienemmältä mitä todellisuudessa on. Johtunee eilisestä mahatauteilusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti