15. heinäkuuta 2013

Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon

Elämä neuvoo, mutta mä ainakin välillä unohdan ne hyvätkin neuvot ja teen just niin kun ite haluun. Ja sitten mahdollisesti harmitellaan, annetaan muille tilaisuus siihen Mitäs minä sanoin-fiilikseen. Viime viikon aikana näitä tilanteita sattu parikin.
Ensimmäisestä "mokasta" selvitään suhteellisen helpolla vielä. Olin kuullu ettei auringossa sais viettää kauheesti aikaa klo 12-15 välillä-eli sillon kun aurinko on korkeimmillaan. Pakkohan reissussa oli myös keskipäivän lämpö hyödynnettävä-ja mukava rapusävyhän koko vartaloon tiensä löysi. Auringonpistoksien aiheuttamalta pahalta ololta kumminkin tuli säästyttyä.
Toinen juttu onkin hiukan yksityisempi... Lomaromanssi nimittäin puolivahingossa johti suojaamattomaan seksiin. Kokemus sinänsä oli hyvä, mutta jälkiehkäisyn kaa meni aika viime tippaan. Nyt sitten stressataan pari kolme viikkoo ennen kun saan raskaustestillä varmistuksen tilanteesta. Eniten yllätyin kumminkin siitä kuinka herkistyin tuollaisen jälkeen. Pelkkä jälkiehkäisypillerin ottaminen, jo ajatuksena, tuntu että tapan mun sisältä jotain. Jotain mikä ansaitsis elää. Itkinkin pari päivää ihan hillittömästi-kunnes ymmärsin että ei yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti