29. kesäkuuta 2013

Elämä on valitettava nautinto, siks tanssin ku sade ja nauran ku aurinko


Joo neuvoisin sua unohtamaan rahan, jos pystysin onnen taata,
mut katon omiin taskuihin, nään vaa reiän läpi maahan.
Ha, on kai viimesetki hilut tippunu,
yks paastopäivä lisää - ei se saa mua vittuuntuu.
Oon nii tottunu tähä ei penniikää massii,
makaronii kassii, oon lamakauden lapsi
.
Luotan siihen et kohta puhaltaa hyvä tuuli,
ja mul olis leivän päällä muutakin kun ylähuuli.
Ja vuokrat ois myöhäs pari päivää enintää,
kaikki laskut sais maksettuu ajois ennen perintää
.
Eikä palkat aina suoraan tilin ohi mee,
lompakkoki olis taskus muutenki ku koristeen.
Mut minkäs mahtaa ku oon Timo Snellman,
mul on mun nimi, varmaan kaiken muun oon velkaa.
Silti kaikki hyvin kuten aina ennenki,
siks nauran markast ja hymyilen jo pennist.

Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.
Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.

Velat kasvaa ku lumipallo, silti jaksan juosta
niit karkuun ja otan kaikki hitaat matkal huostaani.
Ei ne saa mua kiinni, ei edes hevillä,
oon pitäny Valuutan safkois yhen viikon Levillä.
Vaikka olin köyhin koko vitun jengistä,
nää on niit asioit jotka pitää mua hengissä.
Auttajana altis,
heitin just Atelle askin röökiä ja hymy oli hammast vaille valmis.
Se pelasti mun päivän, ellei jopa viikon,
niin pieni asia, silti niin iso kiitos.
Mut mustaki voi olla montaa eri mieltä,
oon saanu ystäviltä paljon annan hyvän kiertää.
Sanontaki kuuluu:
"Jos tiedän mitään mistään,
et rikas pihtaa kaikest köyhä antaa vähistään
".
Ha, jos tiedän mitään mistään,
rikas pihtaa kaikest köyhä antaa vähistään.

Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.
Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.

Ja vatsa murisee ku karhu, juoksen pitkin seinii,
oon syöny viimepäivät vaa reikäleivän reikii.
Kynsiä sekä omaa omatuntoo
,
se on kaventanu runkoo ja heikentäny kuntoo.
Mut sielu täynnä voimaa ja poltet,
liekki vaa kasvaa ku viritetyis Colteis.
Ja hymy sen mukana,
en usko et kuka vaa pystys tälläsessä tilantees pitää mukavaa.
Uulalaa, Timo Pieni Räkis,
meillä päi sampletki clearataan rätil.
Lompakot käsiin, handusta handuun,
näät mul uudet housut ne on varmasti Andult.
Mut sossun luukku, ei sitä jaksa,
ku saisit uudet kengät jois on pohjallisen paskaa.
Mut elämä on valitettava nautinto,
siks tanssin ku sade ja nauran ku aurinko
.

Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.
Hymyilen pennist, nauran jo markast, koht on taas kaikki paremmin.
Tanssin taskut täynnä tyhjää! Rikkaampan ku koskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti