29. kesäkuuta 2013

Yli-Marolan kotieläinpiha ja Launeen perhepuisto

Torstaina ei myrskyn takia tavattu junnun kaa, mutta eilen sää oli parempi joten hieman ehkä lyhyehkölläkin varotusajalla lähettiin tutustuun läheiseen kotieläintilaan. Ponit ja alpakat oli mulle tuttuja jo ohikulkumatkoilta, mutta muista elukoista ei ollu kyllä mitään havaintoa. Paljonhan siellä kaikkea oli-ja aivan ihana kesälomakohde.
Mun ja junnun tapaamisaika on n.kaks tuntia viikossa ja useimmiten saadaankin aikaa kuluu enemmänkin. Tuolla kotieläinpihalla ei viihdytty kun tunnin verta ja extemporee käveltiin perhepuistoon. Senkin ohi mä oon monet kerrat kulkenu ja kuullu kehuja, mutta ikinä ei oo tullu alueelle poikettua. Voin sanoa että kyllä kannatti tällä kertaa! Alueelta löyty mm. skeittiparkki, epäkeskopyöriä, kahluuallas, putkiliukumäkiä, liikennepuisto, jättishakki,... Jo toinen huippupaikka samalle päivälle-ja todellakin kumpikin on vaan noin vartin kävelymatkan päässä mun kämpältä!

2 kommenttia:

  1. Saanko kysyä kuka on "junnu"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki saa kysyä :) Mä oon junnun tukihenkilö, niin oisko se sit joku tukihenkilöitävä...

      Poista