26. elokuuta 2012

Vuodet vierii vaan

Eilen juhlistettiin mun vanhenemispäivää muutaman kaverin kesken. Enemmänkin olin paikalle pyytäny, mutt tälläkin kertaa tais laatu korvata määrän. Pöytä notku tarjottavista, kun mä jälleen kerran vähän innostuin ja vielä kun olin pyytäny jokaista paikalle tulijaa tuomaan tullessaan jotain. Vaihdettiin kuulumisia ja koneeni jopa hyväksyi pleikkarimikit joten päästiin laulaan karaokee. Kauheen kauaa porukka ei viihtyny...
Paikalle jääneen kaverin kaa laulettiin viel parit karaokebiisit ennen kun lähettiin tsekkaan paikallista yöelämää. Multa ei kysytty missään papereita, nyyh, ja meinattiinkin kokeilla päästäänkö K-24 baariin sisään. Se kumminkin jäi jonon takii toiseen kertaan. Kaameen krapulan pelossa vesilinjalle palattua ja kellon näyttäessä kahta, alko kummaltakin voimat loppuun ja katottiin parhaaks lähtee kotiin-pitserian kautta. Kiitos vesitasauksen, yöllisen pitsatankkauksen ja kunnon unien, ei aamulla ollu tietookaan kankkusesta. Ja koska aamullakin olo on mukava, ei tarvii suotta pelätä seuraavaa kertaa ;)
Tosin yks mikä mua (edelleen) ihmetyttää, on ihmiset joille ei varsinkaan humalassa mee päähän ett mulla on oma tahto. Jos mä en tykkää kossupattereista, niin en mä myöskään juo sellasia-vaikka kuinka tarjottas. Ja kun mä kumminkin koko illan lipitin ihan kiitettävästi, niin miks siitä ensimmäisestä ja viimesestä vesilasista tarvii marmattaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti