7. elokuuta 2012

Vauhdikas startti elokuulle

Jotkut on jo saattanu unohtaakin, ett mä muutin tossa kesän aikana ja viimeistään nyt ihmettelee kun en oo uudesta kodista kuvia julkistanu. Osa syynä on jo ollu se etten kesäloman aikana ehtiny olla kun vajaa kaks viikkoo kotosalla ja toisekseen oon sen verran perfertionisti, ett kaikki pitää olla paikallaan/kunnossa ennen kun kuvat otan. Ruokapöydän ympäriltä puuttuu edelleen kaks jakkaraa... :P
Viime viikko, viimenen kesälomaviikko, kulu tosiaan riparilla isosena ja viikonloppuna oli myymässä lippuja Tammelan Hakkapeliitta-tapahtumassa. Kahen päivän työskentelyllä sai ansaittua jonkin sortin risteilyn, jee :) Nyt viimeset kaks päivää on kulunu jo tutussa kouluympäristössä, oppia päähän takoen. Koulupäivien jälkeen oon rynnänny kaupungille hoitaan asioita ja kyselly mm. kadonneen opintolainan perään. Nyt asia on kunnossa ja kenties jo huomenna pääsen ruokakauppaan. On tää opiskelijaelämä välillä niin luksusta! Kattoo jos vaikka ne jakkaratkin sais ostettua...
Ja pakkohan mun on ne hommaa. Parin viikon päästä nimittäin tää neiti taas vanhenee ja kekkereitä on pidettävänä. Ensin sukulaisille ja viikkoo myöhemmin kavereille. Ihan en kehtaa vieraita lattialla istuttaa. Eripari kupit on jo tarpeeks suuri kolaus mun tarkkuudelle... Kakun oon jo suunnitellu, mutt se pitäis ehkä viel testata ennen juhlii-ettei sit tuu kiire hakee kaupasta jotain korvaavaa kääretorttua tms.
Melko pian synttäreitten jälkeen alkais autokoulun kakkosvaihe ja kerhot. Viime vuodelta tuttu Mukkulan kerho jatkuu edelleen ja nyt uutuutena sain vedettäväks SPR:n lastenkerhon. Päälle vielä tukihenkilöinti, pari leiriä ja myöhemmin syksyllä alkava työssäoppiminen niin ei tarvii miettii vapaa-ajan tekemisiä. Kaiken touhuilun keskellä täytyy tietenkin myös muistaa ottaa aikaa itelle; suoda satunnaiset päikkärit tai pienet herkut kaupungilla poiketessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti