18. heinäkuuta 2012

Painajainen herättää unesta

Heräsin painajaiseen. Enkä ihan mihin tahansa painajaiseen vaan ehkä kamalimpaan mitä oon ikinä nähny.
Mä olin ollu jossain reissussa ja kotiin palatessa löysin verisen irtopään eteisestä. Koitin soittaa siinä sit T:lle, mutt sen puhelin soi mun kämpässä. Koitin soittaa Ässälle, mutt senkin puhelin soi mun kämpässä. Tän jälkeen kumpikin könys esille jostain, Ässä aggressivisena ja T äärimmäisen vihasena. Väittivät mun sekaantuneen huumejuttuihin ja mä siinä itku kurkussa väitin etten oo koskenukaan mihinkään niihin liittyvään ikinä-tai siis ainakaan ennen kun nostin sen ruiskun keittiön lattialta. Siinä sit kun Ässä ja T lopulta usko, tilanne vähän meinas rauhottua mutt ehei. Äitin ex-mies paukkasee pyssyn kaa keittiöön ja alkaa räiskiä. Yks laukaus osuu ikkunaan, yks mun käteen ja loput seinään. Ampuja lähti hakeen lisää panoksia, ilmeisesti eteisestä. Heräsin siihen kun tajusin ett vaikka kuinka T yrittäs soittaa hätäkeskukseen, meistä kukaan ei olis elossa kun apu tulee....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti