22. heinäkuuta 2012

Kesäinen syysinto

Mulle tulee yleensä siinä koulujen alettua, elo-syyskussa, fiilis ett kaipaa jotain muutosta. Oli se sitten hiustenvärjäys, uusia vaatteita tai jokin harrastus. Nyt kumminkin eletään "vasta" heinäkuuta ja samainen into hiipii mieleen uhkaavasti. Tässä kuussa tai oikeestaan koko loppukesäloman aikana mitään ideoita tuskin tulee toteutettua jo pelkästään rahatilanteen takia, mutt heti kun se korjaantuu niin...
Vaatekaappiahan mä oon uudistanu jo oikeestaan pitkin vuotta ja kesäkuun alussa toteutin unelmani tatuoinnista. Juuri tuli muutettuakin joten kämpässä ei oo valittamista. Parin vuoden lähes tauottoman hiusten värjäämisen jälkeen haluisin jo oman värini takasin joten... Suunnittelin ottavani synttärilahjaks hiuspidennykset ja värinpoiston. Tai siis toisin päin, niin ett pidennysten väri vastais mahdollisimman paljon omaani.
Toinen idea mikä itse asiassa iski tossa äsken on, ett nyt kun mun tuleviin työsuhde-etuihin kuuluu bussikortti niin mulla tietenkin säästyy ne rahat iteltä. Läheiseen uimahalliin maksaa 10-kortti parikymppiä ja sellaseen ajattelin satsata. Mikäli vielä saisin fillarini tulevan viikon aikana kuntoon, voisin jopa pyöräillä kerhoonkin työpäivinä.
Mikäpä olis sen mukavampaa jatkaa ihanaa kesälomaa kuin ihana syksy. Tehä niitä asioita mitkä saa hymyn huulille-ja kenties unohtaan stressaavat asiat... Tosin, tässä on kaks viikkoo viel lomaa aikaa ja mieli voi muuttuu (liiankin) monta kertaa...
Syksy saa tulla heti kun löydän saappaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti