6. helmikuuta 2012

Uusi vuosi(ko)

Jostain syystä aloin miettiin uudenvuoden lupauksia. Viime uusvuos meni miten meni (kamalassa mustasukkasuus ja kateus puuskassa) enkä tehny mitään lupauksia tälle vuodelle. Ja yks syy oli sekin, etten kovinkaan usein pysty pitään niitä. Toissa uv:na, siis 2010-2011, mä tein monta lupausta mitkä listasin paperille ja pitkän aikaan se lappu oli mun huoneessa näkyvilläkin. Yritin ettii jos oisin tännekin lupaukset kirjottanu, oisin voinu raportoida miten ne toteutu, mutt en löytäny. Ainakin lupasin käydä kerran kuussa kirpparilla ja aatella kaikesta positiivisesti... Kirpparilupaus toimi aika hyvin, oliki ehkä pari kuukautta, kun en kirppiksille ehtiny ja ainakin jotenkin onnistuin aatteleen positiivisesti-tosin se taito on parantunu huomattavasti nyt, kun oon muuttanu omaan kämppään.

Eilen keksin aivan ihanan idean kummitytön synttärilahjaks! :) Ostan sellasen ison kankaan jolle joko maalaan tai ostan kankaana sellasen aavikkomaiseman ja päälle teen Hama-helmistä erilaisia villieläimiä. Innostuin taas noista helmistä, kun vuokraemännän tyttärentytär kävi näpertelemässä niitten kaa lauantaina-ja mulla on niitä ihan älyttömän paljon. Koruja en viitti/kehtaa tehä, ei niitä vanhojakaan oo tullu käytettyä. Tähän mennessä oon tehny jo yhen kirahvin ja seepran... Tai no... Lopullinen työ taitaa jäädä seepratta alustan mentyä pilalle silityksessä. En käsitä miten sille kävi noin!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti