5. helmikuuta 2012

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luin just niin hämmentävän, riemastuttavan, mutt samalla kauhistuttavan viestin. Lähettäjä oli mun yks eksä, vastas mun viestiin jossa kyselin kuulumisia pitkästä aikaa. Ei olla moneen vuoteen nähty, sen jälkeen kun jätkä murskas mun pienen sydämen tuhansiks palasiks vuosia sitten. Nyt toivois mun soittelevan ja voitas vaikka nähä jossain vaiheessa.
Meni pitkän aikaa eron jälkeen ennen, kun pystyin päästään ees irti ko.henkilöstä-ja edelleenkään en pysty kuuntelemaan yhtä Yön biisiä tai lukeen seurusteluajan päiväkirjamerkintöjä liikuttumatta. Elämän viedessä eteenpäin aika kultas muistot, mutt nyt kaikki se palas taas mieleen.
Onko "olis kiva nähäkin" kaikessa viattomuudessa kirjotettu vai onko taustalla monen vuoden takaiset tunteet? Haluuko toinen olla vain kavereita vai (nyt munkin aikuistuttua) jotain enemmän? Ennen kaikkea, haluanko mä mitään miekkosen kaa joka jo kerran jätti mut toisen takia ja jolla on jo elämässään lapsikin?...
Google

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti