24. helmikuuta 2012

Heikosti tajuan mä elämisen taikaa...

...mutt onneks siitä huolimatta, tai ehkä just sen takii, voin olla onnellinen.
Eilen kävin pitkästä aikaa Forssan nuokkarilla ja viihdyin siel yllättävän hyvin. Meni varmaan puoli vuotta etten ois halunnu käydä/käyny siel kun jotenkin vaan alko ärsyttään tarpeeks tietyt ihmiset. Pari tuntia vierähti yllättävän nopeesti-varsinkin kun näki yhtä parhaista kavereista niin pikasesti, se kutale kun lähtee koko lomaks leirille-ja muutenkin on yhteinen aika vähissä satuneista syistä... Nuokkarilta hakiessa poikettiin iskän kaa Hesellä ja pystyin syömään koko aterian ilman mahakipua!

Tänään käytiin iskän kaa normaalilla kauppakierrokselle. Koska en kelpuuttanu jääkaapista mitään aamupalaks, poikettiin ekana yhessä kahvilassa jotta sain mahaani täytettä, hoidettiin ruokaostokset ja sit mentiinkin jo taas kahville :D  Illemmalla suunnitelmissa olis FoPSin kotiottelu eli laatuaikaa kahdestaan :D

Huomenna iskän naisystävä tulee joten mun mieliala taitaa kokee hetkellisen notkahduksen, en vaan pidä siitä ihmisestä. Toisaalta iltapäivällä on serkun pojan synttärit, pikkunen täyttää jo 9v :o Mä oon aina viihtyny mun serkun talossa joten tälläkin kertaa ootan sinne menemistä. Samalla nään mun muitakin sukulaisia, ne kun ei ikinä meillä (siis iskällä) käy.

Sunnuntaina suuntaan jossain vaiheessa mun siskolle Jokioisille yökylään ja tiedossa ois hiusten värjäysten lisäks laatuaikaa tämän pojan kaa. Mä haluisin tehä toooooooooosi ison lumiukon ihan vaan nostalgiasyistä ja poitsusta saa varmaan hyvä tekosyyn siihen ;P

Alkuviikon/talviloman suunnitelmat on vähän vielä auki; yhellä kaverilla ois keskiviikkona synttärit, mutt kutsua ei oo juhlimaan tullu joten taidan laittaa vaan kortin postitse. Iskä lupaili heittää mut kotiin sitten, kun sinne päin oon halukas lähteen ja jossain vaiheessa lupailin mennä työkaverin seuraks viettään iltaa kun sen miekkonen lähti etelän lämpöön.
Ja kuten tarkkasilmäset on jo saattanu huomatakin, blogin ulkoasu on muuttunu ja otan ilomielin vastaan risuja/ruusuja niin tekstien kun ulkonäön suhteen :)

2 kommenttia:

  1. Olen positiivisesti yllättynyt uudesta ulkoasusta: oranssissa vain on sitä jotakin. Lisäksi nuo kuvat itsestäsi ovat ilahduttavia (vaikea selittää). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oranssi on yks mun lemppariväreistä,sopii oikeestaan mihin ja minkä kaa vaan. Lisäks tällein blogissa on kiva ettei tausta oo sidottuna vuodenaikaan niin ei tarvi vähän väliä muistaa käydä vaihtaan.
      Kiitoksia :) Pitkään mietin ett onko itserakasta laittaa pelkkiä omia kuvia tohon banneriin,mutt eipä kai sit :)

      Poista