3. helmikuuta 2012

Sydän sanoo räks

Tiedän ettei menneitä pitäis muistella, mutt...
"Kiitos tästä päivästä sullem mulla oli tosi mukavaa sun kaa ja toivoisin että jatkossakin voitais nähä sun kaa ja hengailla yhessä... Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka ihanaa mul oli tänään sun kaa oikeesti, sä oot niin ihana ihminen ja mä tiiän että pitää edetä hitaasti ja niin aijon tehäkkin. Tänään tuli sellanen tunne, että mä pelkään menettää sut jollekkin toiselle... Sun hymy ja sun silmät ja kaikki sussa on niin täydellistä.... Mä en ite tiiä mitä sä oot ajatellu asiasta, mutta mä toivon että sä antaisisit mulle mahdollisuuden näyttää, että oon sun arvonen. Kiitos viel kerran tästä päivästä, sä sait mut piristymään ja nyt duuni-ilta menee paljon paremmin, kun mietin sua koko illan ♥"

Viestin lähettäjän tunteet viileni yhtä nopeesti kun kuumeni ja nyt ollaan ystäviä. Ite yritän tappaa tunteeni...
"Niih! Olen todella pahoillani. Todella. Mut mull oli noin voimakas ensivaikutelma susta. Se oli totta, enkä yhtää valehdellu tai kaunistellu asioita. Tilanne oli juuri tuo. Musta tuntui tuolta, tosi voimakkaalta, ehkä liikaakin, ehkä turhan voimakkaalta."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti