22. tammikuuta 2012

Toinen blogi rinnalle?

Oon jo pidemmän aikaa miettiny toista blogia tän kaveriks, mutt en oo päässy viel varmuuteen olisko siitä enemmän iloa kun työtä. Toinen blogi vois olla vaikkapa jotain tän tapaista:
"mä olen pala ylimääräinen, palapeliisi sovi en
painovirhe paholainen sun valmiissa kirjassa
mä olen osa epämääräinen, mä olen väärän värinen"
Tiktak: Häiritsen sinua
Elikä siis enemmän kuvia ja niihin sopivia biisejä, tietenkin mun tän hetkiseen elämään liittyen. Mitä mieltä te lukijat ootte? Perustanko näille ajatuksille uuden blogin vai sekotanko satunnaisesti tänne vanhaan? :)

2 kommenttia:

  1. Jos sun blogia ei lue nytkään kuin yhdeksän ihmistä, niin sun ei kannata tehdä toista blogia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla,tai voi olla ett erilainen blogi herättäis enemmän mielenkiintoo... Tiedä häntä

      Poista