28. tammikuuta 2012

Ja nyt on kesäfiilis

Tänä viikonloppuna oon lipsunu tavoitteestani-siis olla viikonloppusi ilman konetta. Minkäs teet kun toinen niistä kahdesta Forssan kaverista oli pahasti kipeenä ja toinen muuten vain kiireinen. Ei ollu rahaa käyvä vuokraan leffoja,matkalukemista oli tälläkin kertaa aivan liian vähän mukana ja iskäkin sairasteli sängyn pohjalla. Bussissa on aina aikaa miettiä asioita-kuten tänäänkin-eikä kyyneleet ollu kaukana Cheekin laulaessa "...ei aurinkoo/eikä tunnu yhtään paremmalle/vaik hengitys tasaantuu/uudet pilvet kasaantuu..." tai "...mä tarviin mun annoksen/tarviin sen päivittäin/en voinu arvaa/että koskaan koukkuun jäisin näin/se täyttää tyhjiön/poistattaa tarpeen/mut vaan hetkeks/et voi saa tarpeeks...". Ulkona paisto pitkästä aikaa aurinko (tai sitten mä vaan huomasin sen pitkästä aikaa).

Kuva otettu alkusyksystä -11
Koti on paras paikka siitä nyt ei päästä mihinkään ja vielä kun a) kaveri linkitti aivan hulvattoman musiikkivideon facebookissa (Alexander Rybak-OAH) b) muistelen eilen illalla tullutta puhelua eräältä joka sanoi tykkäävänsä musta c) toinen kaveri julkaisi pienokaisestaan ihanan kuvan (yllätys yllätys) facebookissa ja d) kun pääsi lopultakin lukemaan parin päivän postauksia. Mikä sen rentouttavampaa, kun tietää huomisen olevan vapaa, on hyvää ruokaa ja mielenkiintoista luettavaa. Se kun ei ole kiire minnekään eikä kukaan tuu sanoon mitä pitäis tehä seuraavaks/mitä mä laiskottelen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti