3. tammikuuta 2012

Poimintoja joululomalta =)

21.12.2011
Siis lähin Hämeenlinnaan viettään joulua. Lahdessa ei ollu jäljellä yhtään lunta, mutt bussissa ei tarvinut istua kauaakaan kun maisemat valkeni =) Voi sitä riemun määrää, jossain sentään saatiin nauttia tuosta valkoisesta pumpulista :)

22.12.2011
"Ohi vuodet pyyhkäisee
Ne ei tänne majaa tee
Tänään niihin muistoja voit kiinnittää"
Suvi Teräsniska-Pahalta piilossa
24.12.2011
"- Pitkillä bussimatkoillahan mulle on enemmän hyötyä pehmoleluista kun kirjoista...
- Puhumattakaan säilytysrasioista? Otan osaa."

26.12.2011
"On välillämme kuilu ja taivas maan päällä,
seinän takana uinuu,
pitkät päivät täällä"
Felix Zenger-Pitkät päivät täällä

28.12.2011
Mä olin joskus aikanaan pitkän aikaa Eläinten Villi Maailma-kerhon jäsen ja sellasia eläinkortteja kertykin sit mukavat 6 kansioo. Ei muuta kun kirpparille...
Kyllä muakin ketuttais xD
29.12.2011
Iskä on sit syksyllä lähössä muijansa kaa viikoks Turkkiin-kysymättä edes haluisinko mä mukaan -.- Tasan ei käy onnenlahjat...
I MISS YOU-kaikkia ja kaikkea

31.12.2011
Vuoden vaihde meni hienoisessa huppelissa miettiessä miks ihminen ei vaan voi olla onnellinen...

1.1.2012
Kattelin Teemalta Elämä päivässä-dokumentin ja niin kun aattelinkin, se herätti paljon tunteita. Puoleentoista tuntiin mahtu niin eläin- kuin ihmisvauvoja, teurastusta, läheisyyttä, riitoja, kädestä pitämistä, elantonsa eteen raatamista, pusuja, sairauksia, haaveita, kyyneliä,... Se mikä mun mielestä oli ihaninta: Kukaan ei luovuttanu, jääny aamulla sänkyyn makaamaan tai kohdannu kuolemaa oman käden kautta.

2.1.2012
Kyllä reissaaminen on kivaa, mutt niin se vaan on ett kotiin palaaminen kahen viikon jälkeen on vielä hienompaa :)

2 kommenttia:

  1. Nyt tykkään todella paljon blogisi ulkoasusta. (lyhyt ja ytimekäs kommentti)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mulla oli lopultakin aikaa laittaa se kuntoon :P

    VastaaPoista