27. tammikuuta 2012

Lauantai...eikun perjantaitylsyys

Onko suunnitelmia huomiseksi? 
Yritän tietysti nukkuu mahd. pitkään vapaapäivän kunniaks, pakkailen tavaroita ja jossain vaiheessa lähen kotiin Forssasta. Kotona ois tiedossa kirppistavaroiden hinnottelua, tiskaamista ja palapelitaulujen tekoo.

Onko henkilö jota viimeksi suutelit tehnyt sinulle fritsua? 
Jouduin oikeen miettiin kuka mua on viimeks suudellu, mutt ei oo tehny-vaikka jossain vaiheessa oisin halunnukin.

Voitko soittaa/tekstata exällesi tuntematta oloasi oudoksi?
Joillekkin niistä joo

Rehellisesti, menevätkö asiat suunnitelmiesi mukaan?
Ei mee. Mä yritän tehä mahdollisimman vähän tarkkoja suunnitelmia ettei sit tulis niitä pettymyksiä, jos hommat ei meekään niin kun oli suunnitellu.

Muistatko kuka oli ihastuksesi viime vuonna tähän aikaan?
Saatoin olla vielä katkera eräästä uv:n tuttavuudesta joka olikin varattu tai paatunu just tulleesta omasta erosta. Ei voi muistaa noin kauas :D

Mitä odotat?
En taida oottaa just nyt mitään. Klassista ois sanoo ett kesää, mutt tässä talvessakin on omat ihanat puolensa ja haluun nauttii niistä vielä (ennen kun alkaa taas siitepölykauden niiskuttaminen).

Mitä sinun pitäisi olla nyt tekemässä?
Kroppa huutaa lenkkiä, pää kunnon lepäämistä ja vatsa ruokaa-joten en tiiä :P

Montako tatuointia sinulla on?
Ei vielä yhtään

Kun joku tekstaa tai soittaa sinulle, meinaatko tulla hulluksi?
Vaan sillon jos esim. äiti soittaa puolen tunnin sisään viidennen kerran jostain pikkuasiasta. Sillon jos oon ihastunu johonkin ja viestitän tälle eikä vastausta meinaa kuulua, meinaan tulla hulluks ;)

Missä kännykkäsi on nyt?
Tossa hiiren vieressähän se pöydällä on

Oletko mukava kaikille?
Yritän olla. Yleensä kohtelen ihmisiä aikalailla samalla tavalla kun ne kohtelee mua eli siis jos joku on mukva mulle, mä oon mukava sille.

Onko joku pettynyt sinuun tällä hetkellä?
Nuorempi sisko ei oo kauheen iloselta vaikuttanu mun lähiaikojen käytöksestä. Toisaalta ei kyllä olis mun mielestä sen asia puuttuu...

Millainen eilinen oli?
Aika raskas, pitkä koulupäivä, ruoka ei edelleenkään maistunu ja pari tuntii meni bussissa istuessa kun tulin iskälle.

Millainen viime kesäsi oli?
Kahdella sanalla sanoen kuuma ja kiireinen

Nauratko vakavissa tilanteissa/tilaisuuksissa?
Joskus jos en tiiä miten reagoida/joku tilanne saa mut hämmentymään

Millä nimellä ihmiset kutsuvat sinua?
Ihan Jenninä tai joskus tosi tosi tosi harvoin (ja tietyt ihmiset) Nennuks

Onko siinä tuolissa jolla istut käsinojia?
Ei, istun isolla jakkaralla mistä saa tarvittaessa varavuoteen

Osaatko laulaa?
Omasta mielestä ihan hyvin, mutt muitten puolesta on paha puhuu

Kenellä on kyky satuttaa sinua henkisesti?
Kaikilla jotka tietää mun elämästä vähänkin mun elämästä

Itketkö helposti?
Joo, nykyään helpommin kun ennen

Miltä sinusta tuntuu nyt?
Oon vähän kyllästyny/tylsistyny, mulla ei oo kun muutama kaveri Forssassa ja nyt nekin on kiireisiä/kipeitä niin kökin yksinäni sisällä. Iskästäkään ei oo kauheesti seuraa, kun sekin on kipee...

Koska katsoit viimeksi kauhuelokuvan?
Oisko joskus viime kesänä ollu

Käytkö usein kävelyillä?
En mutt nyt kun bussikortti menee vanhaks, oon päättäny petrata. Sit on pakko jo kävellä koulumatkatkin.

Onko poikaa joka tietää kaiken (tai melkein kaiken) sinusta?
Jos nuorempaa veljee ei lasketa, niin ei oo

Onko tyttöä joka tietää kaiken (tai melkein kaiken) sinusta?
Kolme tai neljä parasta kaveria siskojen lisäks

Ketä halasit viimeksi julkisella paikalla?
Yhtä parhaista kavereistani kun oltiin keskiviikkona kaupungilla

Ikävöitkö ketään?
Lähes koko ajan jota kuta

Joku ajattelee sinua juuri nyt, eikö niin? 
Voipi olla

Onko kukaan sanonut rakastavansa sinua (perheen ulkopuolinen henkilö)?
Seurustelukumppanit sillon kun sellasia on ollu

Oletko turhautunut johonkin ihmiseen?
Välillä esim. jos meiän mielipiteet eroo toisistaan tai saan kuulla vaan valitusta jonkun ihmisen suusta

Onko sinulla kuvia exästäsi teistä yhdessä?
On facebookissa-ei tietenkään kaikista

Seurustelu vai yhden yön juttu?
Ehdottomasti seurustelu

Onko joku joka ei pidä sinusta?
Varmasti on, mutt en osaa nimetä ketään sellasta

Tuletko toimeen tyttöjen kanssa?
Yleensäkin kaikkien ihmisten kaa

Onko mahdollista olla sinkku ja onnellinen?
On

Nukuitko viime yön yksin?
Yksin omassa sängyssä mutt oli siis iskäkin kotona

Uskotko että asiat muuttuvat seuraavien 3 kk aikana?
Toivon sitä

Olisiko ärsyttävää jakaa sänky jonkun kanssa joka yö?
Vois olla, ainakin aluks kun ei ois tottunu toisen jatkumaan läsnä oloon (tai siihen kuinka paljon lämpimämpi on nukkua kaksin)

Oletko suudellut ketään jonka nimi alkaa E:llä?
En vaikka yks mun ihanimmista suteista on ollu E:n kanssa

Kuinka monta exää sinulla on?
Kyllä kahen käden sormet riittää

Oletko koskaan suudellut naista?
En

Haluatko isona naimisiin?
Joo, mutt se ei oo välttämätöntä. Kyllä mä voin loppuikäni rakastaa jotakuta ihmistä vaikka en olis sen kaa naimisissa.

Oletko ikinä tunnustanut tunteitasi humalassa?
Vaan sillon jos oon tunnustanu ne selvinkin päin sitä ennen

Voisitko mennä naimisiin rahan takia?
Ei siinä oo mitään järkee

Ihastutko helposti?
Vähän liiankin helposti...

Oletko koskaan ollut rakastunut?
Oon, kaks tai kolme kertaa

Oletko koskaan ollut kihloissa?
En

Mitä tarvitaan, että sinut saa hurmattua?
Kauniita sanoja, kunnioitusta, aikaa, ehkä pieniä lahjoja,...

Miten näytät, jos olet kiinnostunut?
Kyselen kuulumisia, oon oikeesti kiinnostunu toisen asioista, ehdotan tapaamista,...

Oletko koskaan ihastunut kahteen samanaikaisesti?
Monta kertaa-eikä aina ees kaks riitä

Onko kukaan koskaan sanonut rakastavansa sinua?
On ja uskon niihin sanoihin

Oletko romanttinen?
Oon, jos vaan pystyn luottaan toiseen

Oletko suorasanainen?
Harvemmin

Luullaanko sinua erilaiseksi kuin oikeasti olet?
Voi olla. Ainakaan musta ei (kuulemma) huomaa vaikka mun elämä menis päin puuta.

Keneltä viimeksi saatu tekstiviesti on puhelimessasi? 
En säästä vanhoja viestejä muuta kun poikkeustilanteessa (joten saldotiedotus)

Kuka viimeksi herätti sinut puhelinsoitolla?
Hmmm... Oisko ollu yks rouvashenkilö joka kyseli kissansa hoitajaks...

Kuka on viimeisin henkilö kenelle puhuit päin naamaa joka EI kuulu perheeseesi?
Serkun ex-vaimon nykynen miesystävä :D Ihana ihminen vaikkei ollakaan kauaa tunnettu...

Missä olit viimeksi ennenkun tulit kotiin?
Kaupungilla

Nukutko mieluummin jonkun kanssa vai yksin?
Jonkun kanssa

Miltä kuulostaisi kimppakämppä hyvien ystäviesi kanssa?
Huonolta idealta, moni ystävyyssuhde menis poikki siinä vaiheessa mun ollessa kauheen tarkka miten mikäkin asia kuuluu hoitaa. Mieluummin asun yksin ja mussutan vaan itelleni tiskaamattomista astioista tms.

Milloin viimeksi kävelit käsi kädessä?
Kaipa sekin on joskus viime kesänä (seurustellessa) ollu...

Lähetit tekstarin jota kadut?
Keskiviikkona kyselin iskältä saako tänne tulla. Miks mun pitää kysyä saanko tulla "kotiin"?.. :o

Milloin viimeksi vannoit ettet enää koskaan tee jotain? 
Eipä siitä kovin montaa päivää oo... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti