31. elokuuta 2011

31.8.2011

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa-ja yks niistä on, miks mun maha tule aina kipeeks, kun syön koulussa. En syö itteäni ähkyks enkä usko allergiaakaan olevan sillä ruokailuja yhdistää ainoastaan maito mitä pystyn kotonakin juomaan ihan normaalisti. Eilen mieleen tulo vaikka mitä oksetukselle, kuten raskaus, mutt ehei. En voi olla paksuna. Piste. Oon jo aiemmin todennu, ett mulla on ns.stressimaha, mutt ei mulla tällä hetkellä stressiäkään pitäs olla. Katto on pään päällä, ruokaa saa kaupasta ja kouluakin on menny jo reilu kolme viikkoo, joten tuskin sekään vois enään jännittää.
Asiasta minne lie, tähän tänään loppuvaan elokuuhun on mahtunu paljon kaikenlaista. Loman lopuks oli viel yks ripari mistä taisinkin jo kirjotella, mutt kuviot Lahdessa on varmaankin kaikille hämärän peitossa. Majailen tällä hetkellä vaatehuoneessa etsien omaa kämppää. Koulussa päivästä kuluu suurin osa ja iltasin lagan facessa, yritän saada opintotehtäviä valmiiks ja rapsuttelen kissaa minkä allergialtani pystyn. Mulla ei oo ennestään ketään tuttuja Lahdessa ja koska välimatka parhaaseen ystävään tuntuu entistä pidemmältä, musta on tullu aikamoinen erakko tän muutaman viikon aikana.
Jo ennestään tunnistin itestäni sosiaalisen tilanteiden pelkäämistä, mikä on vaan tuntunu pahenevan nyt. Tänäänkin olin yksin Triossa ja tuntu ett kaikki vaan kyttäs mua, kun pyörin suurinpiirtein ympyrää hahmottamatta missä olin. Sit kiersin koko torin ett löysin oikeelle bussipysäkille, oisin toki voinu oikastakin torin poikki, jos oisin tajunnu... Toivottavasti elämä helpottaa kun saan rakkaat gerbut sunnuntaina seurakseni ja yritän vaan päästä aktiivisesti kaikkiin nuortenjuttuihin mukaan-niin ja sit kun tää kammottava mahavaiva vaihtaa uhriaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti