6. elokuuta 2011

6.8.2011

MITÄ ODOTAT: Ootan tällä hetkellä tosi montaa asiaa. Uuden koulun alottamista maanantaina, veljenlapsien hoitamista parin viikon päästä, mahdollista muuttoo Lahteen, autokoulun aloittamista,...

KUVA SIITÄ, MITÄ TEIT TÄNÄÄN:
Erään konfirmaation jälkeen
MILTÄ SINUSTA TUNTUI TÄNÄÄN: Niin kun perusteinillä, mun tunteet on tänään(kin) heitelly miten sattuu. Aamulla oli äkänen, kun en tietäny mitä laittaa päälle ja olin pahojen tapojeni mukaan nukahtunu niin, ett mun yks kännykkä oli jääny sänkyyn. Kirkossa tunteet vaihteli kyllästymisen, liikutuksen, huolen, ilon ja helpotuksen ympärillä. Tällä hetkellä, minuutilla, päällimmäinen tunne taitaa olla ikävä...

KUVA JOSTAIN MITÄ OLET MENETTÄNYT:
Aatu
MIHIN OLET RIIPPUVAINEN: Musiikkiin! Toisilla rupee päätä särkeen ja ärsyttään, jos ne ei saa kahvia tai tupakkaa tms, mutt mulla tulee samat oireet mitä kauemmin oon ilman minkäänlaista musiikkia.

KUVA JOKA INSPIROI SINUA:

MINNE HALUAISIT MENNÄ: Ehdottomasti Ranskaan joskus hamassa tulevaisuudessa

KUVA JOSTAIN MITÄ TARVITSET JOKA PÄIVÄ:

MITÄ SÖIT LOUNAAKSI: Kaks lautasellista kanasalaattia ja puolikkaan sämpylän

KUVA SIITÄ, MITÄ HALUAT TEHDÄ:

MAA JOSSA HALUAISIT ASUA: Oon ihan tyytyväinen koti-Suomeen, mutt jos johonkin ois pakko muuttaa niin varmaankin sit Viro tai Ruotsi. En haluu mihinkään kovin kauas tai lämpimään.

KUVA SUOSIKKIHEDELMÄSTÄSI:

MITÄ PELKÄÄT: Ukkosta, pimeetä, kuolemista, ötököitä, kaikkia pimeitä nurkkia...

KUVA SINUSTA JA YSTÄVÄSTÄSI:
feat Jonna
KÄNNYKKÄSI: Tällä hetkellä mulla on käytössä kolme puhelinta, Nokialaiset 1101, 1650 ja 6730c.

KUVA JOSTAIN MITÄ HALUAISIT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:

MITÄ HARRASTAT: Mitään säännöllisiä harrastuksia mulla ei tällä hetkellä oo, mutt satunnaisiin kuuluu kirjeenvaihto, lukeminen, lenkkeily ja valokuvaus.

KUVA JOSTAIN MITÄ TEET JOKA PÄIVÄ:

KIELI MINKÄ ALOITIT VIIMEKSI: Kyllä se yläasteella alkanu ruotsi on...

KUVA SINUSTA ENEMMÄN KUIN 10 VUOTTA SITTEN:

HENKILÖ JOTA IHAILET: Ihailen tosi monia ihmisiä eri syistä. Yks mun kaveri pyörittää omaa kahvilaa, mikä on musta tosi hieno juttu. Toinen uskaltaa olla rohkeesti oma ittensä ja seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa välittämättä ulkopuolisten puheista. Ylipäänsä pienillä lapsilla on ihailtava mielikuvitus ja niin kliseistä kun onkin, ihailen myös kaikkii mun neljää sisarusta. 


KUVA JOKA SAA SINUT HYMYILEMÄÄN:

MIKÄ SAA SINUT SURULLISEKSI: Ilmi-mummon muisteleminen, kun en suostunu käymään kattomassa sitä vanhainkodissa, kun ihan pari kertaa ja kaikki jutut kaltoinkohdelluista, orvoista tms. lapsista.

KUVA PARHAASTA PUOLESTASI:

TUSKALLISIN MUISTOSI: Mua kiusattiin neljä viimestä peruskoulu vuotta, joten siitä ajasta mulla ei oo oikeestaan mitään hyviä muistoja.

KUVA ONNELISESTA MUISTOSTA:
Ensimmäiset lemmikit
LEMPIVAATTEESI: Kaikki mekot ja tunikat =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti