7. elokuuta 2011

7.8.2011

Omasta mielestäni mun blogeista on ruvennu tuleen sinänsä ykstoikkosia, kun kirjotan vaan lapsuusmuistoja tai kuvitan jotain biisejä. Sit mulle on vielä muodostunut pahaks tavaks, ett kirjotan pöytälaatikkooni paljon enemmän mitä oikeesti julkasen. Ei siitä tosin voi syyttää ketään muuta kun itteensä...
Tällä viikolla leirillä ollessa, istuin yks ilta sängylläni ja mun piti kirjottaa yks juttu "puhtaaks", mutt kynä alkokin kirjottaa ylös sitä kaikkee mitä oon tänä kesänä tehny. En muista kirjottaneeni sanaakaan siitä mitä oon 10 viikon lomalla tehny, tänään on viimenen lomapäivä. Oikeestaan lomaks koko aikaa ei voi sanoo, kun oon vaan vajaa neljä viikkoo ehtiny kotona tekemättä mitään.
Palataan kumminkin ihan kesäloman alkuun. Koulun päättäreissä sain elämäni ensimmäisen stipendin mistä olin hurjan ylpee. Todistuksessa komeili 29 suoritettua opintoviikkoa ja erityismaininta työssäoppimisjaksosta Englannissa. Samaisen päivän aikana muhun iski koriskärpänen ja onnistuin polttaan korvani Kesäloma Expressissä.
Seuraavaan puoleentoista viikkoon mahtu parhaan kaverin yökyläily, kuumia päiviä Apparalla ja veljenlapsien hoitamista Turengissa. Eka ripari oli 16-23.6, joten juhannus meni sit voimia keräillessä ja sillosen poikakaverin kaa hengatessa. Riparilta päälimmäiseks muistoks jäi säätämiset :D Yks sun toinen koki rakkauden huumaa...
Seuraava leiri alko heti jussin jälkeisenä maanantaina Virroilla ja sieltä saatiinkin hieman erilaisia muistoja mm.resiinarallin parista. Leiri ois onnistunu vielä paremmin, jos mä en ois joutunu oleen muutamaa päivää sivussa epäillyn äänihuulten tulehduksen takia. Uimavalvonnasta jäi kesän märimmät muistot, olin joka kerta märempi kuin yksikään uija :)
Kahen peräkkäisen leirin jälkeen oli kolme viikkoo aikaa rentoutua Forssassa. Pitkästä aikaa oli ihana viettää aikaa gerbujen kaa, kattella leffoja bestiksen kaa ja ihan vaan möllöttää ilman jatkuvaa kiirettä. Yritin opetella rullaluisteleenkin, mutt ei siitä mitään tuntunu tulevan...
Hämeenlinnaan palasin vasta Wanajafestareitten aikaan, mutt jouduin myymään kahen päivän lippuni kun sain pitkästä aikaa dogsitterkeikan. Hiukan kyll harmitti kun en päässy kattoon Apulantaa, mutt se menetys tulee äkkiä otettua takasin kun täytän 18 ja pääsen vaikka johkin baariin kattoon lempparibändiini.
Viimesen varsinaisen käytin kavereitten tapaamiseen ja koneella oleiluun, kun lopultakin sain läppäriini netin. Alkukesän isospalkkiot katos kummallisesti, kun pyörähdin paina päivänä kaupungilla... Tuli sitä kyllä kaikkee tarpeellistakin ostettua. Lisäks kolme kertaa elokuvissa saman kuukauden aikana ja Lintsillä käyminen vei oman osuutensa. Mutt´ ne oli asioita joita mä halusin oikeesti tehä, tarviiko sitä nyt aina rahoja laskee!
Tällä viikolla olin vielä viimesellä riparilla ennen koulun alkamista. Kuten muutkin huomaa, mun kesä on ollu tosi kiireinen enkä kyll´ yhtään ihmettele kun tällä hetkellä tuntuu ettei mulla ois ollu lomaa ollenkaan. Eiköhän niitä voimia sit löydy kun saa kunnolla levättyä ja palattua normaaliin arkirytmiin.


P.S
Muutan Lahteen lähipäivinä, sain vuokrattua huoneen itelleni!!! :) Oma tupa, oma lupa vai mitenkä se menikään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti