2. syyskuuta 2011

2.9.2011

Välillä yks tekstiviesti voi muuttaa elämää. Ihan perusesimerkki on, kun seurustelu lopetetaan törkeesti tekstarilla, mutt nyt mulla on pari parempaakin esimerkkiä ihan omasta elämästäni. Olikohan se keskiviikko, kun mulle tuli tekstari vapaasta solukämpästä Mukkulan asuinalueella Lahdessa ja pyydettiin ottaan pikaisesti yhteyttä. Vastasin viestiin heti, kun sen huomasin, mutt kämppä oli jo tietenkin ehtiny mennä. Huomenna mulla on vielä yhen synttärikahvitukset ja sunnuntaina siskon piti viedä mut ja gerbut Lahteen, mutt sainkin "vuokraemännältäni" aamulla viestin ettei se haluu kissavaaran takia mun gerbuja samaan talouteen. Pikkasen kismitti, kun oisin sittenkin voinu kahvittaa vasta sunnuntaina ja lähtee huomenna srk:n retkelle Ristirockiin-minne kaikki kaverit on menossa. Ja oon kumminkin lukion jälkeen oottanu koko ajan, ett saisin viettää taas viikotkin gerbujen kaa. Nyt kun en ehi käymään Forssassa, kun about kerran kuussa niin raskaalta kun se tuntuukin, mun on pakko luopua siimahännistä :( Onneks luokkakaveri lupas ostaa ne niin saatan ehkä päästä myöhemminkin moikkaileen-ja ainakin tiiän ett gerbut pääsee rakastavaan kotiin. Niin kun mä tossa aiemmin kerroin tatuointisuunnitelmistani, niin kävin tällä viikolla kysyyn eräästä liikkeestä kuva hintaa ja järkytyin:120e! :o Kuva on siis 4cm x 4 cm... Illalla sit asiaa manatessa, löysin ihan lähinurkista luotettavan olosen hepun joka lupas tehä kuvan ns.uloskantohintaan (kuten jossain tv-mainoksessa joskus huonekaluja aikoinaan mainostettiin). Olis jopa ollu heti valmis tekeen kuvan, mutt mulla meni sen verran pupu pöksyyn ett sovittiin ens viikolle. Vaikka mulla ei oo mikään järin korkee kipukynnys, niin en pelkää sitä vaan eniten tulehduksia yms. Aloin jopa paikkaa empiä, kun joku sano selän olevan arka paikka-ja varsinkin kun mun selkälihakset on ihan jumissa tällä hetkellä... Mun suunnittelemaa synttäripostausta ei nyt ookaan tulossa, totesin ideani huonoks eikä siskon järjestämien synttärijuhlien kuvat ollu mitään maailman edustavampia (yllätys :P). Huonepostaus on vielä harkinnassa, kattellaan mihin suuntaan fiilikset nyt lähtee meneen, kun gerbut lähtee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti