26. syyskuuta 2011

26.9.2011



Mun pitäis tällä hetkellä tehä jotain ihan muuta, mutt ei välitetä siitä :) En oikeestaan ees tiiä mistä mun piti kirjottaa, ajatukset tuntuu poukkoilevan asiasta muumilaaksoon... No, tossa viime viikolla mun päähän eksy sanonta: Joka päivä oppii uutta ja siitä soveltaen ajattelun tehä viikkopostauksen. Kirjaan joka päivä ylös asian minkä opin, otan päivään liittyvän kuva ja liitän jonkun muun hauskan muiston vielä kaveriks. Viikon lopussa-tai viimeistään maanantaina-julkasen koko viikon parhaat palat tänne. Lisäks yritän samalla monipuolistaa blogiani.
Viime viikonloppuna olin pitkästä aikaa isoskoulutusleirillä ampparina (=apuohjaajana/isosen isosena). Oli mukava olla pois kotoo, missä se sit nykyään onkin, mutt alan vähitellen tuntea oloni liian vanhaks leireille. Enään niistä ei jää sellasta viikon mittasta hehkutusfiilistä, en jaksais koko ajan olla tavotettavissa ja mikä mua eniten järkytti, oli kun perjantai-iltana aloin yhtäkkiä vaan täristä eikä siitä meinannu tulla loppua. Syynä oli ilmeisesti liika valvominen/jalkeilla olo... Leirillä tuli tutustuttua luonnollisesti uusiin ihmisiin, törmättyä vanhoihin naapureihin, katteltua Titanicia (ilman kultaa...) sekä syötyä AIVAN TAJUTON MÄÄRÄ RUOKAA. Ja erään sketsin jälkeen aloin vahvasti epäillä omia meikkaustaitojani xD
Pitkän pohdinnan ja usean kymmenen puhelun jälkeen, mä oon virallisesti muuttamassa Lahteen tulevana lauantaina. Olenhan mä täällä jo elokuun alusta asti epävirallisesti, vaatehuoneessa hengannut mutta nyt edessä on muutto ihan omaan huoneistoon :) Tavarat äitin luona on odottanu jo pari viikkoo pahvilaatikkoon pakattuna noutamista ja Forssaan meen perjantaina kattoon mitä kelpuutan mukaan. Tavaroita pakatessa en voinut muuta kuin ihmetellä mistä sitä on oikein kertyny. Just kun olin saanu (muka) kaikki pakattua, äiti tuli ja kaivo jemmoistaan vähän lisää... Sisimmässäni oon ihan fiiliksissä muutosta, mulla on jo vaikka kuinka paljon ihania sisustusideoita mitkä vaan odottaa toteutumistaan. Tänään lähin koulun jälkeen luokkakaverin kaa kaupungille pyöriin ja matkaan tarttu söpö puinen leipälaatikko :) Leivänpaahdinta en raaskinu vielä ostaa, jos sen hinta vaikka laskis kun vähän aikaa venailen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti